The Dragon Inside Of Me
The Dragon inside of me is furious
His claws scratch my inside open
He is tearing me apart
While I try to scream into the silenced night

My Dragon is raging
And my blood is boiling.
Eye for an eye
Claw for a claw

The Dragon inside of me is furious
Because of your betrayal,
My broken trust,
And our shattered heart

My Dragon is raging
And my blood is boiling.
Eye for an eye
Claw for a claw

The Dragon inside of me is furious
You broke our heart and stole our pride
A Dragon Slayer is what you are
Attacking us from the dark

But you have failed, my dear
My Dragon and I are near
We will visit you tonight


Beoordeling:
Kan het nog donkerder en duisterder? Het is allemaal zo... Het is prachtig en tegelijkertijd maakt het me bang. Simpelweg omdat ik bang wordt dat er echt iemand vanavond me komt opzoeken die een draak van binnen heeft, alhoewel natuurlijk niet letterlijk een draak. Ik neem aan woede.
Het gedicht heeft een prachtige diepgang en past perfect bij de opdracht. Het gaat dan wel niet letterlijk over draken, maar dat hoefde ook niet. Ik vind het prachtig, eerlijk waar.
Ook wil ik even laten weten dat met gedichten die allemaal een uiteenlopend onderwerp hebben ik ze stuk voor stuk beoordeel en niet eerst alles ga lezen. Dat heeft toch geen nut.
Ja, ik heb zojuist even naar die van Yoda gekeken en ze gebruikt moeilijke woorden en alles waarmee ze haar boodschap overbrengt, maar jij brengt ook je boodschap over zonder dat je daarvoor per se moeilijke woorden moet gebruiken.
Cijfer: 10 (eerlijk waar, je verdient het. Ik heb het beeld voor me gezien en het past prima bij de opdracht, geen spelfouten of andere fouten die iemand zou kunnen maken)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen