Foto bij Liefdes problemen!

Het is toch wat! Tina verdenkt Alex van vreemd gaan. Bruce en Lotte hebben gezoend.

De leerlingen zitten in de eetzaal. Ze eten een salade met patat. De meiden, Jason en Bruce zitten aan een tafel. Alex zit bij een vriend en de tweeling zit alleen in een hoekje te smoezen. Tina schrokt haar salade naar binnen. Ze wil zich zo snel mogelijk opsluiten in de badkamer. Lotte zit te lachen om Bruce zijn grappen en Daisy en Jason zitten met elkaars handen te spelen. Tina staat op en gaat naar hun slaapkamer. Lotte kijkt haar na. Waarom maakt ze er zo een punt van, als ze van Alex houdt, gelooft ze hem toch. vraagt Lotte zich af. Ik snap haar ook niet helemaal. zegt Daisy. Bruce en Lotte staan op en gaat ook naar hun kamer. Daisy en Jason blijven alleen achter. Daisy staart naar haar ring. Ben je er blij mee? vraagt Jason voor de zoveelste keer. Lieverd, hij is prachtig! zegt Daisy lachend. Jason glimlacht. Daisy trekt een zuur gezicht. Vind je mij niet mooi? vraagt Jason verbaasd als hij Daisy zo ziet. Daisy wijst naar de mensen achter hem. Het is alweer de tweeling. Ik word ziek van hun. zegt Daisy. Laat ze maar komen. lacht Jason. Wat ben je van plan? vraagt Daisy verbaasd. Dat zie je zo wel. zegt Jason. De tweeling komt weer aanlopen. Jason! Ik heb pijn in mijn been. zegt Marlies. Masseer me! Jason knikt. Leg je been maar op mijn schoot. zegt hij. Marlies legt haar been op Jason zijn schoot. Jason steekt zijn duim op en Bruce komt als een speer aanrennen. Hij loopt heel hard tegen het been van Marlies aan zodat zij op de grond valt. AAA!! Gilt ze. Marloes wordt boos op Bruce en begin hem te slaan. Jason staan op en gilt in Marloes haar oor: Oprotten nu! De tweeling gaat boos kijken naar de jongens. Wij zijn niet meer verliefd op jou. zegt de tweeling tegelijk. Mooi zo. zegt Jason. Wij gaan je het leven onleefbaar maken! zegt Marloes. Voor jullie allemaal! zegt Marlies. Ze lopen woedend weg. Nu lopen Daisy, Jason en Bruce naar hun kamer. Tina en Alex staan ruzie te maken en Lotte kijkt er maar naar. Ze geeft Bruce een teken. Bruce en Lotte gaa naast Tina en Alex staan en beginnen te zoenen. Tina en Alex kijken verbaasd op. Wij zijn een stel! zeggen ze allebei.

Reageer (4)

  • Daystar

    nou ja zeg:8 Wat een rot kinderen zeg. Ow jeetje toch!!!:O Snel verder

    1 decennium geleden
  • Duchesse

    prachtig!!
    snel verdr!! :)
    x

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Wohooww, Leukk:)

    Snel verderr!!

    1 decennium geleden
  • EvaOverdreva

    xD aiaiai XD
    snel verderrr (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen