Foto bij Oost west, thuis best.

Het is een uur 's nachts. De bus vertrekt naar Nederland

Het is al heel donker. De bagage wordt ingeladen. De leerlingen gaan na een weekje Londen weer naar huis. Want binnenkort staan de eindexamens te wachten. De leerlingen gaan de bus in. Ze hebben net afscheid genomen van het mooie Londen. Het is wel jammer dat ze weer naar huis gaan. Als ze eenmaal in de bus zitten gaan de leraren de leerlingen tellen. Ze missen er twee. De meiden beginnen te lachen. Het is de tweeling die er niet is. fluistert Lotte tegen Daisy. Zullen we zeggen dat ze er zijn, dat wij de laaste in het hotel waren. grapt Tina. Goeie! zegt Daisy. Ja, voor altijd van ze af. droomt Lotte. Maar haar droom is alweer voorbij. De tweeling stapt samen met de lerares Frans de bus in. Dit zijn de laatste. zegt ze. De deuren sluiten en de bus vertrekt. Het is nog een lange reis. Binnenkort eindexamens. zegt Daisy tegen Jason. Gatver, weer leren. zegt Jason. Maar als we slagen, hoeven we nooit meer naar school. zegt Daisy. Eindelijk werken. zegt Jason. Hij houdt Daisy vast. Weet je dat ik het heel fijn vind als je bij mij bent? vraagt Jason aan haar. Ja, want dat heb ik ook bij jou, ik voel me dan zo veilig. zegt Daisy. Bruce begint opeens te lachen. Ze kijken op en Alex en Tina ook. Wat is er? vraagt Jason. Lotte zit nu ook te lachen. Ik zoende Lotte net, en ik beet met mijn tanden perongeluk in haar tong. Doet dat geen pijn? vraagt Tina. Jawel, maar het is echt zo'n Burce actie. lacht Lotte. Iedereen schiet in de lach. Het is inderdaad wat voor Bruce om tijdens het zoenen in iemands tong te bijten. Na een tijdje vallen ze allemaal in slaap. Na ongeveer zes uur rijden zijn ze weer bij hun school aangkomen. Alle ouders staan al te wachten. Iedereen is weer wakker en moet zijn bagage pakken. Daisy loopt blij naar haar ouders toe, ze omhelzen haar. De anderen doen dat ook. Ik heb je gemist lieverd. zegt moeder. Ik jou ook mama. zegt Daisy. We hebben een taart voor je gebakken. zegt vader. Lekker. zegt Daisy. Jason en zijn ouders komen aanlopen. Jason geeft Daisy nog een kus en gaat met zijn ouders mee naar huis. Daisy gaat ook naar huis en vertelt haar ouders alles over Londen.

Reageer (4)

  • Daystar

    Jaaaaaaaaaaaaaaa:D

    1 decennium geleden
  • EvaOverdreva

    Kunnen ze die tweeling niet in de zee gooien ofzo XD

    hij is weer superrpupperr hoor ^^
    snel verderrr

    1 decennium geleden
  • XxmongoxX

    HAahaha super was die 2ling maar daar gebleven xD

    Snel verder<3

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Whaha,,

    Lekker:S:S:S

    Leuk!

    omgg,, ik wil ook bijna van school af zijn!!xD

    Snel verder!!

    Xx(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen