Foto bij De eindexamen weken

Ik vond spongebob wel grappig om erbij te doen!

Alle klassen die eindexamen doen zitten in een hele grote zaal. Er houden wat leraren toezicht. De examens zijn heel moeilijk. Bij Nederlands, Engels, Duits en Frans moet je heel veel lezen. Bij wiskunde krijg je de moeilijkste opgaven die er maar te bedenken vallen, Biologie moest je ook van alles uit je hoofd kunnen. En de week is pas begonnen. Na een hele tijd krijgen de leerlingen een uur pauze. Ik snap er helemaal niks van. zegt Jason. Ik verkloot het helemaal. Kom nou, niet zo negatief. zegt Daisy die hem en kus geeft. Ik vind het eigenlijk wel mee vallen. zegt Lotte blij. Nou, ik niet. zegt Tina. Bij iedere opgave moet ik een kwartier nadenken voordat ik het denk te weten. Ik snap heel wiskunde niet. klaagt Bruce. Ze gaan naar de kantine en gaan een botherham eten. Hoe zou de tweeling het doen? vraagt Daisy zich af. Die slagen niet. lacht Alex, alsof die gaan zitten studeren. Iedereen lacht. Dat doen wij wel! horen ze achter zich. Het is de tweeling. Als wij niet slagen krijg ik geen auto van papa. zegt Marlies. En als ik niet slaag krijg ik geen neusoperatie. zegt Marloes. Nou zeg, jullie zijn verwent. zegt Lotte. Inderdaad, dat hoort zo! zegt Marlies. Jullie hebben bij elkaar nog niet eens genoeg geld voor een kwart deel van een neusoperatie. zegt Marloes. Waarom moet je neus eigenlijk geopereerd worden? vraagt Tina zich af. Hij is veel te groot! gilt Marloes. Ik loop voor schud. De groep lacht. Dat loop je al, okal heb je geen neusoperatie. zegt Bruce. Dat is een belediging! zegt Marlies. Ze pakt haar brood met chocopasta en gooit hem tegen Bruce zijn gezicht. Bah! Roept Bruce. De tweeling schiet in de lach. Bruce kan niet eten, Bruce kan niet eten! zingen ze. Heey, dat is niet leuk! roept Lotte die Bruce zijn gezicht afdoet met een servetje. Het is om te lachen! zegt Marloes. Moet je ons maar niet beledigen! zegt Marlies. Rot tweeling, laat ons nou eens met rust! Neem een leven! zegt Daisy. Marlies wordt boos. Wij hebben een leven, maar jullie niet! Ze is zo boos, dat ze aan Daisy haar haren gaat treken. Daisy gilt het uit van de pijn. Jason staat op en slaat Marlies een blauw oog. Die gilt nu ook! Marloes neemt dat niet en trapt Jason zo hard als ze maar kan. Jason slaat met zijn vuist tegen haar neus. Er komt bloed uit. Au! gilt ze. De tweeling loopt door de hele kantine te gillen. Er komt een leraar aanlopen. Wat is hier aan de hand? vraagt hij streng. Jason slaat ons! gilt de tweeling. Nee, ze trokken aan Daisy haar haren en ik sla terug, jullie zijn begonnen. zegt Jason. Alle drie meekomen naar mijn kantoor. zegt de leraar. Boos loopt de tweeling met Jason en de leraar mee. Shit, dit is mijn schuld dat Jason met de leraar mee moet, straks krijgt hij straf! zegt Daisy schuldig. Welnee, jij bent echt niet schuldig, en Jason ook niet. zegt Tina. Het is de schuld van de tweeling. zegt Alex. Jason nam het voor jou op. zegt Lotte. Hij krijgt heus geen straf hoor, daar is het te goed voor. zegt Bruce zeker. Ze lachen om Bruce. Hij heeft ook altijd wel een grappige opmerking. De bel gaat. Ze moeten weer examen doen. Ze lopen naar de grote zaal. Jason en de tweeling zitten er al. Daisy loopt naar Jason toe. Lieverd, het spijt me. zegt ze. Jason geeft haar een kus. Niet jou schuld lief. zegt hij. De tweeling heeft straf en ik niet. Daisy is blij. Ze gaat weer terug naar tafel en begint aan het examen.

Reageer (3)

  • Daystar

    Whahah. De tweeling krijgt gerechtigd heid!!! Whahaha(duivel)

    1 decennium geleden
  • EvaOverdreva

    xD haha dat plaatje xD
    Go Jason,mep die tweeling maar >: D:Y)

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Whaha,, ik zie dat "gevecht" al gebeuren:P

    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen