Foto bij #06

''Nee, Serieus Louis.'' Het was Zayn zijn afkeurende stem die de krullenbol zijn lippen van de mijne liet verdwijnen. ''Zayn, je waagt het.'' Siste ik naar de desbetreffende persoon, die de pet van Styles in zijn handen had. Onbegrijpelijke keek hij van Styles en mij naar de pet en weer terug. De krullenbol stak zijn handen al naar Zayn uit maar deze duwde ik snel naar beneden. ''Je krijgt hem pas als we klaar zijn.'' Wees ik hem op onze afspraak en duwde hem van me af zodat ik hem mee naar boven kon trekken. Ik hoorde Zayn nog afkeurend kreunen waardoor Styles begon te lachen. Ik negeerde het allemaal kompleet. Ik was maar op een ding uit op dit moment en dat was seks. Ik opende de deur van mijn kamer weer en trok Styles achter me mee naar binnen waarna ik de deur op slot deed. ''Rustig aan Louis, we hebben alle tijd.'' Ik stond nog met me neus naar de deur en Styles zijn adem branden al in mijn nek. Langzaam knikte ik. We hadden een uur. Maar toch vernauwde mijn ogen iets. ''Hoe weet je mijn naam?'' Vroeg ik stil en wilde me omdraaien, maar Styles was me voor en draaide me met een ruk om en duwde me tegen de deur. ''Ook al zie je ze niet. ik heb gewoon oren hoor.'' Zijn lichaam zat tegen dat van mij aangeplakt en zijn lippen raakte net mijn kaak aan. Mijn ademhaling versnelde iets en ik sloot genietend mijn ogen toen zijn handen mijn lichaam verkenden. ''En hoe heet jij?'' Nee, ik geloofde niet dat zijn echte naam Styles was. Ik hoorde de jongen even grinniken en ik opende mijn ogen weer waardoor ik zag dat hij even zijn hoofd schudden. ''Gaat je niets aan.'' Zei hij grijnzend en zijn vingers hadden de zoom van mijn shirt gevonden. Zijn koude vingers siste bijna op mijn warme huid en de rillingen vlogen over mijn rug. ''Dat is oneerlijk.'' Zei ik schoor en besloot dat ik niet langer de onderdanige wilde zijn. Ik plaatste mijn handen op zijn heupen en duwde hem zo naar het bed. ''Misschien. als je me straks laat kreunen zoals ik nog nooit gedaan heb, dat ik vertel hoe ik heet.'' De jongen zijn ogen leken steeds groter te worden en de grijns op zijn gezicht steeds breder. ''Dan kan je hem net zo goed nu vertellen.'' Grijnsde ik terug, helemaal niet zo zeker van mijn zaak dat ik goed in bed was, dan ik deed blijken. Styles botste al tegen het bed op en ik duwde hem er zonder pardon naar achter. Hij slaakte een klein gilletje en begon daarna hard te lachen. ''Ik mag dat dominanten gedoe wel Louis.'' Hij beet even op zijn lip en zodra ik vergenoeg naar hem toe gebogen was, trok hij me aan mijn shirt naar zich toe om zijn lippen meteen op die van mij te drukken.
Er werd niet eens meer toestemming gevraagd om er een zoen van te maken en onze tongen vonden elkaar al meteen. Ik moest met een hand naast zijn hoofd steunen zodat ik de andere over zijn lichaam kon laten glijden. De jongen onder me had mijn shirt allang omhoog geschoven en zijn nagels krasten over mijn naakte huid. Langzaam stopte ik de zoen en zetten mijn knieën aan weerszijde van zijn heupen, om op zijn onderlichaam te gaan zitten. Nu onze lippen toch niet meer verenigd waren trok ik maar meteen mijn shirt aan en ik voelde de jongen zijn ogen op mijn lichaam branden. ''Bevalt het?'' Vroeg ik schoor en de jongen kon alleen nog maar langzaam knikken.
Dit ging nog eens wat worden.

Reageer (8)

  • loveZaynie

    kheb je een kudo gegeven want dit is echt een super verhaal!!!(H)(H)
    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • IveG0TStyles

    Whaha ik hou echt van dit fandom (:
    Echt hé, als ze elkaar alleen al aanraken is iedereen helemaal: PORN PORN PORN PORN PORN POOOOOOOORN!!
    Leukleukleuk xD Maar ja, zo ben ik ook, dus snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • stupidOTP

    asdsadfghfdsdfghjhgfghjkljhgj

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Dit is hoe ze elke nacht seks hebben. Omg. Ja.

    1 decennium geleden
  • Ganbarimasu

    Oh Harry... cheeky boy.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen