Foto bij Vriendinnen avond

Het is saai om nog een hoofdstuk over de eind examens te schrijven, dus doe ik dat ze net klaar zijn met een hele maand alleen maar examens. Dat is ook leuker om te lezen. Veel lees plezier verder!

De meiden zijn vandaag bij Daisy thuis. Daar houden ze een meidenavond. Ze hebben hun slaapzakken in Daisy haar kamer neergelegt. Ze hebben ook net gegeten en zijn in pyjama. Tina heeft een roze nachtjapon tot aan haar knieën. Lotte heeft een wit nachthemd met pucca erop. En Daisy heeft een zwarte jonging broek met een blauw hemd. Zullen we doen, durven of de waarheid spelen? vraagt Lotte. Zijn we daar niet een beetje te oud voor? vraagt Daisy. Welnee, juist leuk! zegt Lotte blij. Ik doe mee. zegt Tina. Nou ja, ik dan ook maar. zegt Daisy. Ik begin! roept Lotte. Doen durven of de waarheid aan Daisy. Doe maar doen. zegt Daisy. Bel Jason op en zeg dat het uit is. lacht Lotte. Best. zegt Daisy. Tina en Lotte beginnen te lachen. Dat ze dat doet! zegt Tina ongelofelijk. Daisy pakt haar mobieltje en belt Jason op. Haai Honey! zegt Jason blij. Ik maak het uit. roept Daisy door de telefoon. Wat?! roept Jason geschrokken. Lieverd, niet echt. zegt Daisy lachend. Ik heb toch een meidenavond, we doen: doen durven of de waarheid. Ik had doen en moest tegen hou zeggen dat het uit is. zegt Daisy. Nu moet Jason ook lachen. Maar het is toch niet echt uit. vraagt hij voor de zekerheid. Nee joh. zegt Daisy. Mooi, veel plezier nog en een dikke kus. zegt Jason. Kus terug, doei. zegt Daisy. Ze hangt op. De meiden liggen nog steeds dubbel. Ik ben! zegt Daisy. Tina! Eh, waarheid. zegt Tina nog lachend. Hoe vaak denk jij nog aan Silvie. vraagt Daisy. Iedere dag nog wel. zegt Tina. Ik mis haar wel. De meiden knikken. Tina stelt weer een vraag aan Lotte. Die zegt ook doen. Ga naar Mike toe en zeg dat je verliefd op hem bent. Lotte lacht. Ze gaan naar Mike zijn kamer. Wat is er lady's? vraagt Mike grappig. Ik ben verliefd op je. zegt Lotte heel sirieus. Daisy en Tina lachen. Ik niet op jou. zegt Mike. Was ook maar een grapje. zegt Lotte. Ze lopen Mike zijn kamer uit. Zo gaan ze nog een tijdje door met het spel. Daarna gaat Daisy een boek lezen. Lotte lakt haar nagels en Tina zit te tekenen. Tina laat haar tekening aan de meiden zien. Die vinden het prachtig. Het is Silvie als engel in een bloemenwijde. Tina kan al heel mooi tekenen, maar dit is een van de mooiste tekeningen die ze gemaakt heeft. Wow. zeggen de meiden. Dat is net echt Silvie. zegt Daisy. En die wijde er omheen is ook prachtig. zegt Lotte. Dan gaan ze weer verder. Moeder komt binnen. Ze heeft wat drinken bij zich en wat chips. Ze zet het neer. Is het een beetje gezellig? vraagt ze. Ja hoor mevrouw. zegt Tina. Mooi zo. zegt moeder. Ze gaat weer weg. Gelukkig geen school meer! zegt Lotte. Alleen het eindexamen feest en de diploma uitrijking. zegt Daisy. Gelukkig maar, ik wil echt naar de nieuwe opleiding. zegt Tina. Ja, daar heb ik echt zin in! zegt Lotte. Gaan we een film kijken? vraagt Daisy. Jaaaa! roepen de meiden. Daisy zet Grease op. Ze kijken naar de film.

Reageer (4)

  • Daystar

    Je hebt inspi op gedaan aan die dag met de meiden wist je nog??? Doen durf of de waarheid. Hahah xD

    1 decennium geleden
  • EvaOverdreva

    haha zoo klink gezzelig ^^

    snel verderrr(hoera)

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Leukk!

    SNel verder!!

    Xx(K)

    1 decennium geleden
  • XxmongoxX

    Snel verder<3


    Hopelijk slagen se allemaal dalijk xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen