Foto bij De cliff

De meiden en de jongens gaan naar de cliff aan het einde van de stad. Omdat het daar romantisch is. Het gaat er ook niet helemaal goed.

Daar zijn ze. Ze zijn met de fiets naar de cliff gefietst aan het einde van de stad. Ze sprijden een heel groot kleed uit. Ze gaan er picknicken. Maar ze zijn niet de enige. Als ze net zitten, zien ze opeens de tweeling! Zij zitten ook te picknicken. Zullen we maar ergens anders heen gaan? stelt Bruce voor. Nee, we laten ons niet wegjagen. zegt Tina. De tweeling heeft hun nog niet gezien. Ze zijn te druk bezig met een tijdschrift. Als we zachtjes praten, dan horen ze ons miscchien niet. zegt Lotte. Doen we dat maar. zegt Jason. Ze beginnen te eten. Ze hebben allemaal lekkers bij. Jason en Daisy delen aarbeien. Lotte en Bruce drinken samen een milkshake. En Tina en Alex hebben dropveters die ze samen opeten. Heel romantich, maar dan heeft de tweeling hun door. Ze lopen naar de groep toe. Jullie ook hier? vraagt Marlies. Ja, dat mag, het is hier een openbare plek. zegt Alex. Weet ik ook wel hoor. zegt Marloes kattig. Ze proberen de tweeling te negeren. Maar het lukt niet goed. Ze blijven gillen dat hun hier eerst waren. De tweeling wordt boos dat de groep niet weg wil gaan. Ze beginnen te trekken aan Lotte en Jason. Jullie moeten weg!! gillen ze. Wij blijven hier lekker zitten. zegt Daisy. Wij waren eerst! zegt de tweeling. Hoe oud zijn jullie nou eigenlijk? vraagt Tina. Jullie gedragen je als zes. Wij zijn zestien hoor! zegt Marlies kattig. Nu beginnen ze aan Bruce en Alex te trekken. Die blijven ook gewoon zitten. De tweeling begint nu te schoppen tegen Daisy en Tina. De meiden gaan gillen. Hou eens op! zegt Daisy. Nee, ga weg. zegt Marloes. Ze staan op en lopen een eindje dichter naar het water. Mooi hier, en geen tweeling. zegt Bruce blij. Maar de tweeling komt aan. Ze hebben Bruce gehoort. Ze geven Bruce een duw. Die valt van de cliff. De tweeling lacht. Lotte schrikt dat ze Marlies perongelijk een harde duw geeft. Iedereen is geschrokken. Bruce hangt daar, aan de cliff. Help!! Help! gilt hij. Lotte huilt, wat moeten we nu doen? roept ze in paniek. Marlies gilt nu ook. Help! ik val. Zij hangt ook aan de cliff door de duw van Lotte. Help haar! Gilt Marloes. Jason en Alex rennen ze hard ze kunnen naar beneden. Ze staan onder aan de cliff, bij de zee. Bruce en Marlies mogen niet los laten, dan vallen ze op de stenen onder de cliff. Jason rent weer naar boven. Hij pakt wat touw van de grond. Ik hoop dat het lang genoeg is. Hij gooit het naar beneden. Bruce probeert het te pakken. Hij heeft het beet. Pak het touw Marlies! Gilt Jason naar beneden. Alex komt ook naar boven en helpt mee trekken. Ze hebben beiden het touw vast. De meiden helpen ook, zelf Marloes. Ze trekken zo hard ze kunnen. Bruce is boven. Nu Marlies nog. Ik hou het niet! roept ze. Hou vol! roept Tina. Daar komt ook Marlies. Zij is nu ook boven. Ze zijn allemaal geschrokken. Lotte houdt Bruce stevig tegen zich aan, Marlies is flauwgevallen en Marloes staat met haar handen bij Marlies te wapperen. Ze vragen zich af of het goed gaat. Bruce, gaat het? vraagt Jason. Jawel, ik ben alleen geschrokken. zegt Bruce. Lotte aait over zijn hoofd. Geen misselijkheid, of duiziligheid? vraagt Alex. Beetje duizelig, meer niet. zegt Bruce. We gaan naar huis. zegt Tina. Dat is beter voor iedereen. Dais, wil jij even op Bruce zijn fiets fietsen? Dan kan Bruce bij mij achterop. zegt Jason. Daisy knikt. Ze gaan naar huis. De tweeling blijft achter. Wat moet ik nou doen?! vraagt Marloes boos. Wachten tot ze bijkomt. zegt Tina. Ze gaan weg.

Reageer (3)

  • daredreaming

    Waarom hbben ze marlies geholpen:P?

    Maar wel mooiii geschrevenn(flower)

    Snel vErder!!_O_

    Xx(K)

    1 decennium geleden
  • EvaOverdreva

    xD nou ze hadden marlies wel mogen laten hangen hoor (A)

    Hahaha hij is weer superr hoor ;) snel verderr :D

    1 decennium geleden
  • XxmongoxX

    SUPERR SNEL VERDER <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen