Foto bij Zeventien

Daisy viert vandaag haar 17e verjaardag.

Het huis van de familie de Winter is mooi versiert. Daisy is vandaag zeventien jaar geworden. De plannen zijn een beetje gewijzigd. Daisy geeft nog wel een Danceparty, alleen gaan ze erbij barbequen. Gelukkig is het mooi weer. De tuin is ook mooi versiert. De barbeque staat ook al klaar. De eerste gast is er al. Het is Jason! Daisy kust hem uitgebreid. Gefeliciteerd schoonheid. zegt Jason. Niet veel later komen ook Alex en Tina. Zij feliciteren Daisy ook. En vlak daarna komen Lotte en Bruce. Als ze allemaal in de woonkamer zitten, gaan ze de cadeaus geven. Tina mag eerst. Daisy krijgt van Tina een film die ze al heel lang wil hebben. Ze omhelsd Tina. Dankje wel. zegt ze. Van Alex krijgt ze een boek op aanraden van Tina. Ook Alex krijgt een knuffel. Bruce is aan de beurt. Hij geeft Daisy een doos chocolade met rode nagellak. Daisy omhelsd Bruce. Dan geeft Lotte haar cadeau. Het is een gouden armbandje, met alle voorletters van Daisy, Jason, Tina, Alex, Bruce en haarzelf. Daisy vind het prachtig. En geeft Lotte ook een knuffel. Dan is Jason. Daisy is benieuwd wat ze van hem krijgt. Jason staat op en knielt bij haar neer. Cadeau een voor mijn prinses. zegt Jason lief. Daisy pakt het uit. Het is een fotoleistje met een foto van haar en Jason samen. Lieverd, wat leuk! zegt Daisy. Cadeau twee. gaat Jason verder. Het is een bos rozen. Wat mooi. zegt Daisy blij. Cadeau drie. Jason geeft het cadeau aan haar. Hij geeft Daisy een envelop. Daisy maakt hem open. Het zijn twee kaartjes naar Spanje. Daisy valt Jason om de hals. Die moeten heel duur zijn geweest schat. zegt ze. Ja, ze waren niet goedkoop nee. lacht Jason. Je mag meenemen wie je maar wilt. Jou natuurlijk zegt Daisy. Ze zoent hem. De andere vier beginnen te klappen en te juigen. Allemaal heel erg bedankt voor jullie geweldige cadeau's! zegt Daisy. Ik ben erg blij! Dan roept vader dat de ze gaan barbequen. Het is heel gezellig als ze eten. Iedereen moet ook steeds lachen om Bruce. Na de barbeque gaan vader, moeder en Mike naar opa en oma toe. Dan kunnen de pubers uitgebreid dansen. Ze dansen op harde muziek en doen karaoke. Ze liggen helemaal in een deuk als Alex en Bruce een duet gaan zingen. Het is een hele gezellige avond. Tegen half twaalf gaan Tina, Alex, Lotte en Bruce naar huis. Daisy bedankt hun dat ze gekomen zijn en dat het heel gezellig was. Nu zijn Jason en Daisy alleen. Vader, moeder en Mike zijn nog niet terug. Ze gaan naar Daisy haar kamer. Wanneer gaan we naar Spanje? vraagt Daisy. Als we zeker weten dat we geslaagd zijn voor ons examen. zegt Jason. Ze beginnen te zoenen. Eerst heel rustig en lief. Maar het wordt steeds heftiger. De kleren gaan uit en vliegen in het rond. Het is de eerste keer. Het is een top avond.

Reageer (4)

  • Hater

    moooi(hoera)

    1 decennium geleden
  • Daystar

    Leuk!!!!!:D Ik mag pas op mijn 18e verjaardag naar spanje :S xD

    1 decennium geleden
  • XxmongoxX

    whauhaha super goed snel verder<3

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    Woww,,,
    (lol)

    EchtGoedGeschreven

    Snel Verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen