Foto bij De uitslag

Vandaag krijgen alle leerlingen die geslaagd zijn de uitslag. Spannend!!

Daisy zit zenuwachtig op de bank. Ze krijgt zo bij de post een brief met haar examen lijst erin. Daar staan haar cijfers in en of ze geslaagd is voor het examen. Daisy zit de hele tijd heen en weer te wiebelen. Dan belt Lotte op. Heb jij de uitslag al? vraagt ze gespannen. Nee, nog niet, ik zit hier maar te wachten. zegt Daisy. Ik kan nergens anders aan denken. zegt Lotte. Straks zijn we gezakt. zegt Daisy. Ik hoop het niet. zegt Lotte. Was het gisteren nog gezellig, met Jason? Ja, heel erg gezellig. zegt Daisy lachend. Wat hebben jullie gedaan? vraagt Lotte. Heel veel. zegt Daisy. Ik weet het al! zegt Lotte. Echt?! vraagt Daisy verbaasd. Ja. zegt Lotte. Je bent ontmaagd. De meiden lachen. Ja. zegt Daisy. Klopt. Hoe was het? vraagt Lotte. Helemaal super. zegt Daisy. Ze beginnen te lachen. Hoe doet hij het. Perfect. zegt Daisy. Ze lachen de hele tijd, en zijn de zenuwen vergeten. Maar dan hoort Daisy de brievenbus. Ik hang op. zegt ze snel. De post is er. Bij mij ook. gilt Lotte. Succes! gillen ze allebei door de telefoon. Daisy hangt op en rent zo snel ze kan naar de brievenbus. Er zijn veel brieven. En verjaardags kaart, 2 rekeningen, een reclame folder en dan ziet ze het logo van haar school. Daisy pakt de envelop, laat de rest van de post weer vallen en gaat naar de woonkamer. Ze roept haar ouders. Die komen bij haar op de bank zitten. Maak open. zegt moeder zenuwachtig. Daisy scheurt de envelop open. Ze bekijkt haar cijferlijst. Ze heeft alleen maar achten! Alleen voor wiskunde heeft ze een zes. Maar ze is geslaagd! Daisy begint te gillen van blijdschap. Haar ouders zijn ook heel blij. Mike komt de kamer in. Hij ziet de blije gezichten en wordt ook blij. Niks zeggen. zegt hij. Dais is geslaagd. Daisy knikt. Mike begint te zingen. En omhelsd zijn zus. Daisy omhelsd hem terug. Dan gaat de telefoon. Vader neemt op. Hij geeft de telefoon aan Daisy. Het is Lotte weer. En? vraagt ze. Geslaagd! roept Daisy. Nou ik ben niet... zegt Lotte. Dat meen je niet? roept Daisy geschrokken. Ik ben niet gezakt! roept Lotte blij. Jeeee! we zijn geslaagd. roept Daisy. Ik heb allemaal zevens en 2 achten. Goed zo! zegt Daisy. Maar ik ga Bruce bellen. Gefeliciteerd doei! Doei. zegt Daisy. Lotte is ook geslaagd. zegt Daisy. Dat is fijn! zegt vader. Daisy gaat blij naar haar kamer. Dan gaat haar mobiel. Het is Jason. Hoi Lieffie! zegt Daisy blij. Ook geslaagd? vraagt Jason. Jep, en jij? Ik ook, gelukkig. Mooi zo! zegt Daisy, kunnen we lekker naar Spanje. Ik verheug me erop. zegt Jason. Even over gisteren avond. zegt Daisy. Wilde je het niet? vraagt Jason onzeker. Het was hartstikke fijn. zegt Daisy. Dat vond ik ook. zegt Jason. Ik zie je morgen op de dipolma uitrijking. zegt Daisy. Ja, ik jou ook. kusje! zegt Jason. Kusje. zegt Daisy. Ze hangt op. Nu wil ze weten of Tina geslaagd is. En ook van Alex en Bruce. Dan is ze zeker dat alles goed is. En als de tweeling gaat zakken, is ze helemaal blij! Ze heeft zin in morgen. De diploma uitrijking en het eindexamen feest. En daarna met haar Jason naar Spanje!

Reageer (3)

  • Daystar

    Verder natuurlijk:D

    1 decennium geleden
  • EvaOverdreva

    WHOEEHOOEE ZE ZIJN GESLAAGGT =D
    SNEL VERDERRR :D

    1 decennium geleden
  • XxmongoxX

    SUPERRR <3

    SNEL VERDEERRR :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen