Foto bij Disorder 13.

You were warned... You are not alone... You are strong enough... You are not going to die... I promise. <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (34)

  • SophieStyles

    JE VERHAAL IS GEWELDIG! DAT MEEN IK! EEN VAN MIJN FAVORIETEN! En Harry is zo vreselijk schattig dhjsdhjd <3

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Meid, als je nog steeds eens wilt praten, je mag mij steeds een pb sturen, ik snap wat je doormaakt, ik voel me rot op dit moment, en ik weet totaal niet waarom ik dit verhaal lees, want ik zit hier maar te wenen aan een stuk door, oke ik weet wel waarom ik het lees, het is prachtig geschreven en het verdiend het echt wel om in de top te staan!

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    het is goed, echt waar.

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    ten eerste: IK VIND JE NIET VERVELEND OF WAT DAN OOK VOOR NEGATIEFS. ONTHOUD!
    Ten tweede: Het is net of je een soort schrijfanorexia hebt. Het verhaal is perfect maar je ziet het niet..
    Ten derde: Ik ben moe want het is bijna half 12 het is 23:23! dat verdient een kudo!!

    1 decennium geleden
  • Justme96

    DIT VERHAAL IS ZO GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben ook vaak onzeker over wat ik schrijf!
    maar jij moet ons echt geloven dit verhaal verdient de abo's en dat het in de top staat.
    eigenlijk verdient het nog veel meer abo's dan dat het al heeft!!!!
    je schrijft echt geweldig!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen