Foto bij #06

16+
Verstand op nul en gaan.
Dat was wat ik mezelf had wijs gemaakt drie uur geleden en voor vier keer klaarkomen. En een vijfde en zesde keer zaten er gewoon aan te komen. Misschien nog wel meer, als er überhaupt nog iets uit kwam. Als rook naar zweet en seks en ik ondanks dat ik daar ook letterlijk mee onder zat, voelde ik me niet eens zo enorm vies. En dat kwam niet omdat ik 's avonds gedoucht had. Nee, daar had ik de kans niet eens voor gekregen. Het water was meteen uitgedraaid en zonder ons ook maar af te drogen waren we op wonderlijke wijzen bij het bed beland, waar we nu nog steeds op lagen.
Louis lippen scheurde tegen die van mij aan. Kreunen vulde de stilte van de nacht op, samen met zwaar gehijg. Ik was moe. Doodmoe. Maar mijn geilheid won het. Louis won, zoals altijd.
Mijn nagels krasten over Louis rug, die al vol stond met rode striemen en mijn tong speelde een ruw spel met die van hem. We zaten letterlijk tussen elkaars benen, al waren die van mij rond zijn heupen geslagen en moest ik mezelf overeind houden. Zo zaten we nu al een tijdje en Louis zijn erectie zat al die tijd gewoon in mijn anus. Het echte werk was nu al even opgehouden, maar ik vroeg me af voor hoe lang. Louis stopte de kus en zijn lippen gleden af naar mijn nek. zijn lippen plakte overal en er stonden al zeker meer dan tien zuigzoenen over mijn lichaam heen verspreid. ''Ik hou van je.'' De rillingen liepen over mijn rug en ik kreunde toen Louis zijn tanden in mijn vel zetten. ''Ik haat je.'' Louis grinnikte enkel en duwde mijn bovenlichaam in het bed. ''Weet ik.'' Zijn ogen twinkelden en ik gromde even. Ik haten hem echt. Ik haten hem om wat hij deed, wat hij met mij deed. Ik haten het dat hij alles bij me kon maken. Dat ik me in zijn buurt een tienermeisje voelde, die voor het eerst verliefd was. Dat hij me gebruikte en ik het toeliet. Dat hij het wist. Maar het meeste haten ik, dat ik ondanks alles zoveel van hem hield.
Louis zijn erectie verdween uit mijn lichaam en zijn gezicht hing boven dat van mij. ''Maar nog steeds hou ik van je.'' Ik schudden mijn hoofd. ''Je liegt.'' En daarmee was het gesprek afgelopen. Louis duwde in een keer zijn erectie weer bij me naar binnen en een harde kreun viel over beide onze lippen. mijn ogen kneep ik dicht en mijn nagels klemde in Louis rug. Ik wist dat hij hier niet blij mee was. Als Elaenor zijn rug zou niet, zou ze dingen denken. Dingen die hier nu degelijk aan de gang waren. dat was ook de reden dat ik geen zuigezoenen mocht zetten en ik wel helemaal onder zat. ''Dieper.'' Drong ik aan. Ik had kunnen weten dat Louis hierdoor enkel weer een stukje uit me ging. Geïrriteerd gromde ik en dat was dat Louis nu wel diep naar binnen stoten. Precies waar ik hem hebben wilde. Zodra zijn eikel mijn prostaat raakte kreunde ik het uit en meteen begon Louis hard te stoten. Telkens opnieuw weer op de goede spot. ''Raak jezelf aan.'' Ik wilde mezelf niet aanraken, dat moest Louis doen. Maar Louis zijn handen waren om mijn heupen geklemd en deze kon hij moeilijk loslaten wilde hij het tempo en de diepte behouden. Ik liet mijn rechter hand van Louis rug glijden en greep meteen mijn erectie beet.
Al deze impulsen werden me al snel teveel. Het trekken aan mijn erectie. de stoten van Louis. Ik wist niet eens meer hoe lang het doorging. Mijn hoofd begon te draaien, terwijl mijn lichaam trilde. ''Kom voor me.'' En dat deed ik met veel kabaal. Direct na Louis' worden kwam ik met een harde kreun klaar en het laatste beetje sperma wat nog in mijn lichaam zat, kwam eruit en belande bij de rest op mijn onderbuik. Het enige waardoor ik merkte dat Louis ook klaar kwam, was door zijn harde gekreun, want ik voelde het allemaal niet meer.
met zijn volle gewicht belanden zijn bovenlichaam op dat van mij. meteen duwde ik hem van me af, maar wel om me vervolgens tegen hem op te rollen. mijn ogen hield ik gesloten en ik verborg mijn gezicht in zijn nekholte. De armen die Louis om me heen sloeg maakte me rustig. Op mijn onregelmatige ademhaling en mij hart dat er bijna uitsprong na dan. ''Ik hou ook van jou.''

Reageer (2)

  • Caraxes

    Ik vind het echt goed beschreven, niet eens zo overdreven porn achtig. Je hebt een erg interessant verhaal, en nu ga ik snel verder lezen! haha

    1 decennium geleden
  • IveG0TStyles

    wauw. Dit is, ondanks het feit dat het porn is, toch heel erg mooi. Dat Harry Louis haat, maar toch ook van hem houdt is echt mooi!
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen