Foto bij Goodbye

Ik heb nu dus echt geen idee waar ik heen moet met dit verhaal, ik denk dat als ik nog verder schrijf dat het gaat vervelen en ik misschien abbo's kwijtraak omdat het gewoon niet goed meer is. Ik zou zelf als lezer eerlijk gezegd ook gaan afhaken als dit nog ff door zou gaan, dus ik heb besloten dat ik het helemaal opnieuw ga schrijven. Er zal nog een hoofdstukje komen om het niet opeens hierbij te laten, maar er echt een einde nog voor te schrijven!
Ook ben ik er nu achter dat het voor mij niet werkt om elke dag een stukje te schrijven, dan heb ik geen inspiratie en schrijf ik maar iets. uiteindelijk kom ik dan op een punt waar ik niks meer kan bedenken, zoals nu. En het verhaal wordt er nu ook niet beter op als ik doorschrijf.
Ik ga een nieuw verhaal beginnen binnenkort en ik denk dat er straks ook nog wel nieuwe ideeën komen voor een verhaal. Ondertussen ga ik dit verhaal dus herschrijven, dat zal ik opnieuw op q zetten.

Voor diegene die graag meer willen lezen van mijn stories:
http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
En binnenkort dus de nieuwe story. Het wordt een fantasy.
En ik zal dus ook bij deze story het nieuwe verhaal posten, dus hou je abo als je benieuwd bent naar de nieuwe versie :)

Ik hoop dat jullie je abo wel willen houden, maar ik zal ook begrijpen als je dat niet doet!
En ik wil dan tot slot ook nog iedereen bedanken voor alle reacties, dat heeft me echt gemotiveerd :)

Thank you al!

xx

Reageer (3)

  • Azriel

    Achja t wAs een mooi einde.. Jammer dat je stopt!

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    Ik snap je wel hoor meis!
    Wel jammer...
    ik ben zeker benieuwd naar de nieuwe versie! xx

    1 decennium geleden
  • Wolveline

    Awww, ik kan nu wel gaan zeggen dat je niet mag stoppen en bla bla bla, maar dit is echt een heel mooi einde!
    En zolang het maar onbekende personen is, heb je mijn abo!

    Luvya -xXx- nachtkat

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen