Foto bij Love 108

Yeah, today is my mixer birthday. Vorig jaar op 22 februari ben ik voor het eerst video's gaan opzoeken van Little Mix, al hun X Factor optredens, en video diaries, and fell in love with them. Het lijkt echt nog zo kort geleden, maar het is toch al een jaar, wow!

Ik zou trouwens wel eens jullie creatieve ideeën willen weten over hoe jullie denken dat Julian dood gaat. Ik ben nieuwsgierig en ik vind het altijd geweldig jullie leuke reacties te lezen!

Oh, and how about the gif. hierboven? Ik vind hem best geniaal, haha!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (32)

  • LStyles212

    ik ben niet zo heel creatief in het verzinnen van iemands dood, maar ik vond die van @nisssie wel erg leuk en goed,, dus ik ga daar mee akkoord,,
    snellverderr<3

    1 decennium geleden
  • Sombody

    LostCause, die is echt goedd!
    Mhahaha...
    Snel verder
    Xx

    1 decennium geleden
  • xStilinski

    Julian: 'Ed Sheeran is slecht'

    *uur later*
    politie: Je weet zeker dat 'ie zomaar even van een flat is gevallen?
    Ik: Ja heel zeker.

    The end.


    Okay dat was te slechtxD
    Als louis' ouders maar niet thuis komen!:P

    1 decennium geleden
  • OVERAGAIN

    Julian komt er achter dat hij toch echt van haar houdt maar omdat hij thuis problemen heeft drinkt hij veel & gebruikt hij veel drugs daardoor is hij vaak agresief en weet hij niet meer wat hij wil.
    hij komt er achter dat juliet hem echt niet leuk vindt en besluit zelfmoord te plegen omdat hij niet kan leven zonder haar.

    Niemand weet dat hij eigenlijk wel een hart heeft en ze zijn dus niet zo verdrietig & Juliet & Lou hoeven ook niet naar de gevangenis omdat ze iemand hebben vermoord.
    EINDE.
    ---
    of:
    Hij wordt door een bij gestoken en is daar heel erg allergisch voor omdat hij alleen thuis is kan niemand hem helpen en sterft hij een pijnlijke
    dood.

    Zo hoeven Juliet & Lou ook niet naar de gevangenis maar zijn wel opgelucht.
    EINDE.

    ---
    Okeee vage eindes maar ik wil niet dat Juliet en/of Lou maar de gevangenis moet(en)

    xo

    1 decennium geleden
  • likecat

    juliet prov.
    ik loop rustig over staart naar huis na die geweldigen nacht met louis. ik schrik op als ik ineens een hand op me schouder voel. ik draai me met een ruk om en zie julian staan.
    shit wat moet hij hier!? waar is louis ik heb hum nu echt nodig!
    'ik zou toch dat er wat ergs zou gebeuren en dat je niet zomaar van me af kunt kome'" ik kijk hem bang aan "wrrm doe je dit julian wat is de reden dat je me al dezen pein aan doet?' mijn stem strilt chit dalijk denk hij nog dat ik zwak ben... ik zie dat hij een gemene grijns op zijn gezicht krijgt en voor ik het weet een klap in me gezicht kreig en om val.
    ik kijk om me heen en scheeuw van de pijn ik proef mijn tranen onder het scheeuwen door. het komt met watter vallen naar beneden.
    julian komt voor me hangen met een mes. ik zie twijfel in zijn ogen.. ik zie het als een kans die ik kan gebreuken. "julian alsje blieft doe het niet als je mij vermoord vegooi je jouw leven, kun je de rest van je leven in de sel uit hangen. en als je terug komt dan heb je niemand meer" wow me stem klinkt zekerder denk ik bij me zelf.
    ik kijk omhoog in zijn ogen en zie een soort pijn en verdriet of zo ik zie zijn mes op de grond vallen met bloed er aan.
    ik zie hem voor me neus vallen met bloed om zich heen tranen stromen over me wangen al weet ik niet waarom die kloorzak het me verkracht. maar toch dit? dat gunde je niemand. zo snel als ik kan pak ik me mobiel en druk 112 en niet veel later zijn ze er al ik ben maar mee gegaan anders dwaal ik met het idee rond, of hij nou wel of niet meer leeft. ik heb louis gebeld of hij wouw kommen en heb he alles verteld.

    3 uur later
    de dokter komt binnen "vreinden?' ik knik maar wat want anders weet ik nu al dat hij niet gaat vertellen of hij nog leeft..
    'nou hij heeft het mes in zijn hart gestoken wat een wonder is dat hij niet opslag dood is gegaan. maar hij is overleden kunnen jullie mischien contact om nemen met z'n ouders?' "nee ik heb nooit contact met zijn ouders of famillie gehad ik weet wel waar hij woont zech ik"
    ik geef hem het aderess en loop met louis het zieken huis uit...
    een raar gevoel speelt in me op geluk? maar toch droevig? ik weet het niet maar raar..

    THE END hahaha ik schijf nooit hoop dat je het goed vind X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen