Foto bij Love 108

Yeah, today is my mixer birthday. Vorig jaar op 22 februari ben ik voor het eerst video's gaan opzoeken van Little Mix, al hun X Factor optredens, en video diaries, and fell in love with them. Het lijkt echt nog zo kort geleden, maar het is toch al een jaar, wow!

Ik zou trouwens wel eens jullie creatieve ideeën willen weten over hoe jullie denken dat Julian dood gaat. Ik ben nieuwsgierig en ik vind het altijd geweldig jullie leuke reacties te lezen!

Oh, and how about the gif. hierboven? Ik vind hem best geniaal, haha!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (32)

  • Rowbowie

    Omg, dat plaatje maakte me zo fucking nieuwschierig he! Niet normaal. Dat moest gwn een uber heet stukje worden.

    En hoe Julian dood gaat? Lou en Juul vangen hem, sluiten hem op in een loods, Lou martelt hem en Juul killt hem. Moewhahaha, ik denk best creepy, maar Julian verdient het gewoon!

    1 decennium geleden
  • PrettyGirlS

    HAHAHHAA omg! toen ik die Gif zag (alleen de bovenkant dan) dacht ik dat ik een vrouw zag die aan het overgeven was xD

    zou leuk zijn als Julian gewoon word doodgereden door een vrachwagen ofzo// of dat hij een doodstraf krijgt voor iets erg wat hij had gedaan :)

    @Mbosgraaf HAPPYY BIRTHDAYYYY!!!

    1 decennium geleden
  • 1DTwinslover

    ITS MY BIRTHDAYY

    1 decennium geleden
  • naillfavo

    hij sterft een pijnljike dood

    1 decennium geleden
  • MusicXGuitar

    Je moet nu een hoofdstuk op school maken met Julian hij weet nkg niet dat het goed is tussenouis en Juliet... Hij gaat dood door MOI(duivel)
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen