• mogen mij niet zo (';
    Mhehe.

    Ik kom te vaak naar ze toe als ik weer eens iets fout heb gedaan op een computer..
    & morgen moet ik weer naar ze toe, want ik moet een nieuw wachtwoord aanvragen voor mijn online cijferlijst, die ben ik al het hele jaar kwijt, haha.

    Maar die mensen die zuchten meteen als ik weer eens binnen kom lopen, lol.

    Ook hielpen ze in de brugklas soms bij Techniek mee, want toen moesten we computers gebruiken en ze werden gek van mijn vragen, want ik snap niks van computers ..

    Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo technisch aangelegd ;x


    Me so good.

    Is het raar dat ik me nu afvraag waarom je nu wel gewoon internet kan gebruiken maar geen opdrachten op de pc kan maken? :'D


    your eyes are like stars in the night.

    gheheh Lowl,.. zoiets heb ik ook maar dan omdat we bij ons op school alleen maar op de laptop werken,. meestal heb ik dan last van die domme foutjes die zo op te losse zijn of ik een knopje had ingedrukt ;'D
    Veel suc6 morgen x'D

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 20:57 ]


    Only those who listen can hear

    Poseidon schreef:
    Is het raar dat ik me nu afvraag waarom je nu wel gewoon internet kan gebruiken maar geen opdrachten op de pc kan maken? :'D

    Ik weet waar de knop internet zit, en de aanknop. That;s it.
    Daar moesten we vanalles weten over Excel enzo, en allerlei ingewikkelde dingen..
    Ik snapte er niks van... o.o


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    Ik weet waar de knop internet zit, en de aanknop. That;s it.
    Daar moesten we vanalles weten over Excel enzo, en allerlei ingewikkelde dingen..
    Ik snapte er niks van... o.o

    Okeee.. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Sweden schreef:
    (...)
    Ik weet waar de knop internet zit, en de aanknop. That;s it.
    Daar moesten we vanalles weten over Excel enzo, en allerlei ingewikkelde dingen..
    Ik snapte er niks van... o.o


    Als je het eenmaal snap is het een eitje (:
    Succes


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Als je het eenmaal snap is het een eitje (:
    Succes

    Maar bij mij duurt het ééuwen voordat ik daar iets van snap -.-'
    Misschien had mijn zus toch gelijk oten ze zei dat ik maar een paar hersencellen had, ha-ha (';


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    Maar bij mij duurt het ééuwen voordat ik daar iets van snap -.-'
    Misschien had mijn zus toch gelijk oten ze zei dat ik maar een paar hersencellen had, ha-ha (';


    Je mag mijn ict map wel lezen? daar staan de opdracht eerst stap voor stap uitgelegd, en daarna eind opdracht. daar staat wat je moet doen (: en als je ff niet weet hoe iets moet kan je zo terug bladeren.


    mja we hebben tot nu toe alleen word & Powerpoint gehad.. waar ik al mee werk sinds klas 1.. dus al 5 jaar ..

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 21:02 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Je mag mijn ict map wel lezen? daar staan de opdracht eerst stap voor stap uitgelegd, en daarna eind opdracht. daar staat wat je moet doen (: en als je ff niet weet hoe iets moet kan je zo terug bladeren.


    mja we hebben tot nu toe alleen word & Powerpoint gehad.. waar ik al mee werk sinds klas 1.. dus al 5 jaar ..

    Van Word weet ik ook een paar dingetjes, maar niet zo veel haha.


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    Van Word weet ik ook een paar dingetjes, maar niet zo veel haha.


    Ik vind et makkelijk (: en cuwl ;D leuker dan die powerpoint troep -.- saaie opdrachten,, heb er nog maar 1 gedaan. die 2 keer verstuurd en die gast heeft hem gwnniet.. dus ik ga niet bezig met opdracht 2 3 en 4 ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ghehehe bij mij is dat precies hetzelfde geval haha. I feel your pain :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Same story here..
    Alleen hebben wij moeten leren werken met Photoshop, Illustrator, Indesign, After Effects, Maya (komt nog), Logic, Premiere Pro en Flash. En dan wordt het ook redelijk vervelend.. Maar het is het waard als je er eenmaal grip op krijgt :]
    Ik vind het alleen jammer dat je meteen als een nietsnut wordt gezien als het jou gewoon wat minder goed afgaat dan de ICT-lui die al vier jaar extra ervaring hebben. Dat kan ik niet hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Same story here..
    Alleen hebben wij moeten leren werken met Photoshop, Illustrator, Indesign, After Effects, Maya (komt nog), Logic, Premiere Pro en Flash. En dan wordt het ook redelijk vervelend.. Maar het is het waard als je er eenmaal grip op krijgt :]
    Ik vind het alleen jammer dat je meteen als een nietsnut wordt gezien als het jou gewoon wat minder goed afgaat dan de ICT-lui die al vier jaar extra ervaring hebben. Dat kan ik niet hebben.


    Doe jij toevallig een opleiding grafisch vormgeven of audiovisueel? o: Want ik doe een AV-opleiding, en ik werk ook met al die programma's, op Indesign na ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    (...)

    Doe jij toevallig een opleiding grafisch vormgeven of audiovisueel? o: Want ik doe een AV-opleiding, en ik werk ook met al die programma's, op Indesign na ouwe.

    Ik doe inderdaad een grafische opleiding ja :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga volgend schooljaar waarschijnlijk ICT doen.