• Hi,
    ben ik, ja ik hoor je denken alweer!
    Maar ik ben niet alleen dit keer!
    Ik ga samen met Elize34 aan een story beginnen.

    De story:


    Ik weet niet hoe ik mijn leven met overleven.

    Het is al een wonder dat ik nog leef met mijn 3 kleine irrtante broertjes, school waar ik niks van snap, mijn vriendje die lastig doet en mijn vrienden waar ik soms ook niks van snap.

    En dan heb ik het nog niet eens over mijn ouders die niks tegen mijn broertjes doen of zeggen.

    Wie wil ruilen met mijn leven ik wens je succes.
    How do I survive my brothers
    ~Het gaat dus over Eloise die moet leren omgaan met haar vervelende broertjes terwijl ze middenin de pubertijd zit, we hebben al rollen voor haar broertjes.~

    Ik heb nodig:

    -vrienden
    -familie
    -klasgenoten
    -dorpsbewoners
    -vriendje[het vriendje wat ze nu heeft is een lastpak en brengt veel problemen met zich mee, later krijgt ze een beter vriendje wat niet zoveel problemen heeft en lief is voor haar]

    Wat ik moet weten:

    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?


    Wees CREATIEF!
    -Ik zou graag een beschrijving willen
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 21:59 ]


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Beste vriendin Eloise?
    Naam+ Achternaam: Zaria Isabella Dèlore. Maar ze word Isa genoemt.
    Leeftijd: 17? (Ik weet niet hoe oud Eloise is..)
    Verjaardag: 29 september 1994.
    Uiterlijk:


    Isa heeft donkerbruine haren, waar een lichte slag in zit. Haar ogen zijn felblauw, al wijkt haar linkeroog iets meer naar de groene kant. Dit valt alleen op als er fel (zon) licht op schijnt, of als je heel goed kijkt.
    Karakter: Isa is erg spontaan, en uitbundig. Ze heeft een grote mond, en een sterke mening. Ze is onvoorspelbaar, maar vooral erg grappig. Ze heeft nooit spijt van dingen die ze doet, omdat Isa het verleden niet als iets ziet wat gebeurd is, maar als iets wat haar gemaakt heeft. Ze is erg open, en eerlijk over haar gevoelens en heeft duidelijke standpunten en grenzen. Ze zou nooit net doen alsof ze iemand aardig vind. Ze doet alleen ècht aardig tegen mensen die ze mag, en om wie ze geeft. Ze is goed in luisteren, maar minder in advies geven.
    Familie: Isa woont samen met haar zesjarige zusje Mari, tweejarige halfzusje Lynn en haar 20jarige broer Jason bij haar moeder, en stiefvader. Haar echte vader woont in Japan, voor zijn werk, en belt af en toe om te vragen hoe het met haar gaat, maar meer contact hebben ze niet. Jason wil niet eens meer met hem praten, wanneer hij belt. Isa was vroeger heel close met haar moeder, totdat ze hertrouwde met Tom. Ze kan het helemaal niet vinden met haar stiefvader en neemt elk excuus aan om maar niet naar huis te moeten.
    Extra Info: Isa vind Gabriël leuk, maar durft hem dit niet te vertellen.

    Kun je me waarschuwen wanneer jullie beginnen? ;D

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:10 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol:een goede vriendin
    Naam+ Achternaam:Eme King
    Leeftijd:16? ongeveer even oud als Eloise
    Verjaardag:21-6-1995
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    Karakter:Eme is inpulsief en denkt vaak niet na en in combinatie met haar enthousiasme lijkt ze vaak dom maar dat komt omdat ze absoluut nergens over na denkt. Ze komt vaak in de problemen maar is eigenlijk niet lastig of vervelend. Verlegen is ze nooit en door haar vrolijke en eerlijke karakter is het moeilijk om haar niet aardig te vinden.
    Extra Info:Eme woont bij haar oudere broer James(24) omdat ze door haar impulsieve gedrag problemen heeft met haar ouders.
    Wil je waarschuwing als ik begin?


    Remember to be ridiculous.

    vocalizer schreef:
    Rol: Beste vriendin Eloise?
    Naam+ Achternaam: Zaria Isabella Dèlore. Maar ze word Isa genoemt.
    Leeftijd: 17? (Ik weet niet hoe oud Eloise is..)
    Verjaardag: 29 september 1994.
    Uiterlijk:


    Isa heeft donkerbruine haren, waar een lichte slag in zit. Haar ogen zijn felblauw, al wijkt haar linkeroog iets meer naar de groene kant. Dit valt alleen op als er fel (zon) licht op schijnt, of als je heel goed kijkt.
    Karakter: Isa is erg spontaan, en uitbundig. Ze heeft een grote mond, en een sterke mening. Ze is onvoorspelbaar, maar vooral erg grappig. Ze heeft nooit spijt van dingen die ze doet, omdat Isa het verleden niet als iets ziet wat gebeurd is, maar als iets wat haar gemaakt heeft. Ze is erg open, en eerlijk over haar gevoelens en heeft duidelijke standpunten en grenzen. Ze zou nooit net doen alsof ze iemand aardig vind. Ze doet alleen ècht aardig tegen mensen die ze mag, en om wie ze geeft. Ze is goed in luisteren, maar minder in advies geven.
    Familie: Isa woont samen met haar zesjarige zusje Mari, tweejarige halfzusje Lynn en haar 20jarige broer Jason bij haar moeder, en stiefvader. Haar echte vader woont in Japan, voor zijn werk, en belt af en toe om te vragen hoe het met haar gaat, maar meer contact hebben ze niet. Jason wil niet eens meer met hem praten, wanneer hij belt. Isa was vroeger heel close met haar moeder, totdat ze hertrouwde met Tom. Ze kan het helemaal niet vinden met haar stiefvader en neemt elk excuus aan om maar niet naar huis te moeten.
    Extra Info: Isa vind Gabriël leuk, maar durft hem dit niet te vertellen.

    Kun je me waarschuwen wanneer jullie beginnen? ;D


    Dankje je bent een schat :)
    En zeker ik stuur iedereen een GB als we beginnen :)


    The artist is the kid that survived.

    Minime schreef:
    Rol:een goede vriendin
    Naam+ Achternaam:Eme King
    Leeftijd:16? ongeveer even oud als Eloise
    Verjaardag:21-6-1995
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    Karakter:Eme is inpulsief en denkt vaak niet na en in combinatie met haar enthousiasme lijkt ze vaak dom maar dat komt omdat ze absoluut nergens over na denkt. Ze komt vaak in de problemen maar is eigenlijk niet lastig of vervelend. Verlegen is ze nooit en door haar vrolijke en eerlijke karakter is het moeilijk om haar niet aardig te vinden.
    Extra Info:Eme woont bij haar oudere broer James(24) omdat ze door haar impulsieve gedrag problemen heeft met haar ouders.
    Wil je waarschuwing als ik begin?


    Foto? ;p
    En misschien kun je James ook even maken?:$


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Vriendje
    Naam+ Achternaam: Caleb William Scott
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 14 april
    Uiterlijk:[Liefst met foto]


    Karakter: Caleb is een echte bad boy. Hij geniet met volle teugen van de aandacht die hij van vele meisjes krijgt door zijn aantrekkelijke uiterlijk. Hij is een flirterig type dat geen enkel geflirt of romantisch interactie van iemand anders zal afwijzen. Hij is echter, als het erop aan komt, een oprecht, romantisch en lief persoon. Onder de dikke laag van hardheid en een grote mond, zit een klein hartje dat ook kwetsbaar is en kan breken.
    Extra Info: Caleb heeft een soort angst/trauma dat hij alleen zal achterblijven. Daarom neemt hij vriendinnetje na vriendinnetje.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Tuurlijk!


    26 - 02 - '16

    Rol: Vriendin
    Naam+ Achternaam: Anna Duyn
    Leeftijd: 17 ( maakt opzich niet uit. )
    Verjaardag: 2 september
    Uiterlijk:klik
    Karakter: Een betrouwbare vriendin die voor iedereen klaar staat en eigenlijk nooit aan zichzelf denkt!
    Extra Info:ze is heel erg verlegen en bang als er vreemden bij haar in de buurt komen.
    Wil je waarschuwing als ik begin?
    jaa ;d


    Danza Kuduro

    Zodat je het weet wie wie is enzooo :)

    Rol: Hoofdrol
    Naam+ Achternaam: Eloise Thomson
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 15 maart
    Uiterlijk:


    Karakter: Vriendelijk, hyper, fantasierijk ze zit vaak in haar eigen wereldje
    Extra Info: Ze heeft 3 kleine broertjes, ze kan moeilijk ermee omgaan dat ze puber is.

    Rol: Broertje van Eloise
    Naam+ Achternaam: Riley Thomson
    Leeftijd: 11
    Verjaardag: 22 oktober
    Uiterlijk:


    Karakter: lief, klein hartje, grote mond
    Extra Info: Riley is een fan van de film toy story, hij is beste maatjes met zijn broertjes, hij ziet er jong uit voor zijn leefdtijd


    Rol: Broertje van Eloise
    Naam+ Achternaam: Colin Thomson
    Leeftijd: 10
    Verjaardag: 5 juni
    Uiterlijk:


    Karakter: vriendelijk, lief, verlegen, hyper.
    Extra Info: Hij is ps3 verslaafd en speelt alleen spelletjes die 18+ zijn...


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Broertje van Eloise
    Naam+ Achternaam: Ellis Thomson
    Leeftijd: 12
    Verjaardag: 2 december
    Uiterlijk:

    (Let.Niet.Op.Piercing.)
    Karakter: Vriendelijk, hyper, sociaal.
    Extra Info: Ellis is stilaan in zijn pubertijd aan het komen, hij is anders dan de andere kinderen en heeft niet zoveel vrienden, ondanks zijn 'hyperheid' kan hij ook heel stil zijn en luistert naar mensen die het nodig hebben, hij is ook zeer slim voor zijn leeftijd.


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Allerbeste vriend.
    Naam+ Achternaam: George Hondraft (Bijnaam: Jesus)
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 25 December (Kerst, daarom zijn bijnaam)
    Uiterlijk:

    Tweede plaatje.
    Karakter: Lief, soms een beetje dom, een talrijke fantasie
    Extra Info: Uhm..... Hij heeft altijd een levende eekhoorn bij zich genaamt Harry, Net als ron (kim possible) met rufes.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Sure

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 17:13 ]

    Rol: Klasgenoot, de 'weirdo' van de klas.
    Naam: Raven Bryant
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 6 juni
    Uiterlijk:


    Karakter: Raven is opgevoed onder het motto: ben wie je bent. Ze trekt zich dan ook niks aan van het gepest om haar uitelijk. Ze is redelijk asociaal en introvert.
    Extra info: Wiccan en biseksueel.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Is goed.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."