• Nou .. :'D vraag lijkt me duidelijk. Dit weekend was er The Osbournes weekend break op mtv, en toen waren me ouders er van overtuigd dat ik op Kelly Osbourne lijk ^^ Daarvoor vonden ze Amy Macdonald maar nu vinden ze defenitief Kelly Osbourne. =]] weet niet of dit positief is..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Op Bill -.- volgens me vader x'D
    en op kelly clarkson ,volgens heel veel :S


    don't Worry...Be gay.

    Hier is al een topic over^^

    écht ? kuttigheid >__< ben al een tijdje niet online geweest. sorry ;'$$


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jezus moet iedereen nou zeggen dat ie op Bill&co lijkt?¬¬'


    Lalalalalalalala.

    HIER IS AL EEN TOPIC OVER,btw hij zal waarschijnlijk toch wel gesloten worden.En uuh dit is eigenlijk flauwekul,want er zijn allemaal mensen die dénken op iemand van TH te lijken,maar die doen het dus absoluut niet.En de lach van Bill hebben&de ogen van Tom das ook wel een beetje dom om te zeggen,want ze zijn tweeling¬¬'


    Relax! ¬¬' Sorry hoor er zijn zoveel topics denk je werkelijk dat ik ze allemaal opschrijf om dat niet een topic te openen die er toevallig al was? Jesus..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jezus moet iedereen nou zeggen dat ie op Bill&co lijkt?¬¬'


    Ik zal niet weten of het zo is. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Niet iemand die ik weet.
    Kijk maar in mijn fotoboek, als jullie iemand weten hoor ik het graag x']


    Mew <3

    Niet iemand die ik weet.
    Kijk maar in mijn fotoboek, als jullie iemand weten hoor ik het graag x']


    *Kijkt.*


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    @ NotYourFreak

    Ik kom niet echt op iemand. Misschien later ;'3 mijn hersens werken pas later nadat ik iets gezienn heb,.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik zeg altijd dat ik op Bill lijk en dat komt door een ongelofelijk raar momen
    ik zat zo in de auto met mijn zwarte pet op net zoals Bill heeft en ik keek zo in de spiegel en het was alsof ik bijna Bill zelf was, terwijl ik anders er totaal niet als Bill uitzie

    is gwn vaag

    Mijn moeder zegt dat ik precies dezelfde ogen als Bill heb. En mijn vriendinnen vinden me op Selena Gomez lijken. x|


    -

    Ohja en mijn vriendin vind dat ik op deze foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=64160
    op miley cyrus lijk. En toen ik mijn haar had geknipt zei ze: "Je knipte het alleen maar, omdat je het niet leuk vond dat je op Miley leek."

    ik heb net een soort van pony en me vader vind me nu op nena lijken x;D hij zei zo
    "ik vind je op die ene zangeres lijken die 99luftballons zong hoe heet ze nou nina ofsow??"e
    whahaha ik kwam niet meer bij van het laggen xD

    maar daarvoor leek ik op iemand die ik niet meer weet:P

    owjaah ik weet weer janet joplin xD

    whaha maar jaa xd


    My Foughts You Can't Decode

    Kweetni.

    Ik lijk op Saki.

    -serieus-
    Geen idee.


    blame the bully.

    Sorry maar is het niet toevallig dat de kinderen die fan zijn van TH zeggen dat ze op hun lijken? :S Ik ga ook niet zeggen dat ik op Chester lijk of op Ryan. Sorry maar vind wel raar [/mening]


    I live for the applause, you will die for it.