• Ik lees hier bijna nog alleen maar 'ik haat die' 'ik haat die' terwijl
    niemand echt weet waar het over gaat gewoon.
    Je kan dan wel iemand niet echt goed vinden, maar daarvoor moet je die persoon toch niet haten?
    Dat zijn ook maar mensen zoals jij en ik, alleen een beetje wereldberoemd.
    En het is al helemaal niet aan ons om hen te beoordelen, we kennen hen niet eens persoonlijk.

    Plus; er zijn mensen die die persoon wel leuk vinden, en er dan niet mee overweg kunnen dat anderen hun gewoon uitkakken zonder reden. (ja, ik ben zo (: )

    Ben ik de enige die zo denkt?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 16:51 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja ,maar soms gaan artiesten toch iets te ver.
    Zoals Selena *Kuch* Ielg *Kuch een dier rood ging verven voor haar videoclip


    Firm believer of all that is magic

    Nee hoor.
    Ik denk er ook zo over. Je kan niet echt iemand haten als je diegene niet persoonlijk kent. Maar sommige mensen vinden dat dat wel kan. Laat hun lekker haten (:
    (kitty)


    Sometimes it's best not to care.

    GeniusFerb schreef:
    Ja ,maar soms gaan artiesten toch iets te ver.
    Zoals Selena *Kuch* Ielg *Kuch een dier rood ging verven voor haar videoclip


    Denk je dat zij daar zelf voor kiest?
    Zij zingt het liedje, en mag daar staan dansen en zingen voor iemand die vind dat dat nou net bij het liedje past.
    Daar heeft zij geen reet in te zeggen (:
    En sorry voor mijn taalgebruik, maar het is wel zo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben sowieso anti-haat. Oké, je mag dan iets of iemand niet leuk vinden, maar jeez, hou het voor jezelf en bestempel het niet gelijk met 'haten'. (cat)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 16:54 ]


    wth.

    Quixotic schreef:
    Ik ben sowieso anti-haat. Oké, je mag dan iets of iemand niet leuk vinden, maar jeez, hou het voor jezelf en bestempel het niet gelijk met 'haten'. (cat)


    Amen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De definitie van 'haten' is: iemand zeer sterk van de wereld af wensen.
    En dat gaat voor mij te ver, dus ik mag sommige mensen niet, nee, maar haten is voor mij een stap te hoog.


    everything, in time

    Ik volg Marleen.
    Haten is een erg groot woord.
    Mensen gebruiken haten vaak in de context van 'Ik mag die persoon niet'.
    Er is op deze hele wereld maar één persoon die ik hààt. Echt hààt.
    Maar je moet weten wat haten inhoudt, vind ik.


    Has no one told you she's not breathing?

    Progeny schreef:
    De definitie van 'haten' is: iemand zeer sterk van de wereld af wensen.
    En dat gaat voor mij te ver, dus ik mag sommige mensen niet, nee, maar haten is voor mij een stap te hoog.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mechanical schreef:
    Nee hoor.
    Ik denk er ook zo over. Je kan niet echt iemand haten als je diegene niet persoonlijk kent. Maar sommige mensen vinden dat dat wel kan. Laat hun lekker haten (:
    (kitty)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik ben het met jou eens, Ik ken mensen die zomaar zeggen ik haat ...
    Haten ondertussen je die persoon amper kent

    Nouja, ik vind dat je iemand die je niet persoonlijk kent niet kunt haten, dus ik doe dat ook niet. Meestal benoem ik alleen de artiesten die ik goed vind (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haat is zo'n lelijk woord. Letterlijk. Voor mij laat dat enkel zien hoe mensen, die over niets anders praten dan dat, er van binnen uit zien. I know.. zweefteefhippieslang ftw, maar ik meen het wel serieus (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.

    GeniusFerb schreef:
    Ja ,maar soms gaan artiesten toch iets te ver.
    Zoals Selena *Kuch* Ielg *Kuch een dier rood ging verven voor haar videoclip


    Lol, ik denk hier dus precies hetzelfde over.
    Haten is zo'n groot woord, helemaal niet mogen en eigenlijk liever nooit te zien krijgen zijn betere woorden denk ik haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mechanical schreef:
    Nee hoor.
    Ik denk er ook zo over. Je kan niet echt iemand haten als je diegene niet persoonlijk kent. Maar sommige mensen vinden dat dat wel kan. Laat hun lekker haten (:
    (kitty)


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3