• Hallo, Ik was zo enthousiast dat ik een typfout maakte in de titel.

    Ik zoek iemand die met mij mee wil schrijven aan een 'idee' dat ik heb voor een Avengers fanfic.
    Het speelt zich af voor en tijdens Infinity War.

    Mijn idee was:
    Na de slag om New York besluit SHIELD een bovenmenselijke divisie in hun systeem te implementeren en nieuwe en veelbelovende toekomstige helden te werven. Hoewel deze jonge rookies nogal ruig en bijzonder zijn en een beetje terughoudend om SHIELD te vertrouwen, hebben ze verbazingwekkend veel potentie
    Met de juiste duw in de goede richting en een mentor om hen te helpen groeien. Kunnen ze echte helden worden.

    Ik wil uit twee POV's gaan schrijven en dit worden dan ook de lijdende karakters.
    En als co writer schrijf jij een van die pov's. Dat zal dan een jong persoon worden uit dat nieuwe team.
    Ik zoek iemand die niet onbekend is met vreemde en diepgaande karakters .



    Please lemmme know.





    [ bericht aangepast op 20 mei 2018 - 19:38 ]

    I love Marvel en DC very much, maar ik moet dan dus zelf een personage verzinnen? (:

    mag die dan eventueel gerelateerd zijn aan een ander karakter of het liefst niet?


    - thank you for existing -

    Ja nee ja nee ja nee OH HELP ik weet het niet


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Klinkt leuk! Yes please choose me!! (A)

    Sombre schreef:
    I love Marvel en DC very much, maar ik moet dan dus zelf een personage verzinnen? (:

    mag die dan eventueel gerelateerd zijn aan een ander karakter of het liefst niet?



    Ja jij verzint dan sowieso een tof nieuw karakter en ik ook, maar we houden elkaar ofc op de hoogte haha.
    We moeten wel meerdere personages bedenken want ik denk dat de groep uit ong 3a 4 mensen gaan bestaan en dan is het ene beetje aan ons wat we er dan mee gaan doen.

    Ligt een beetje aan het karakter van wie ze familie zijn en of het een beetje realistisch is.

    Kalila schreef:
    Klinkt leuk! Yes please choose me!! (A)


    heb je misschien een stukje tekst dat je recentelijk geschreven hebt dat je me kan pb'en

    Revenger schreef:
    Ja nee ja nee ja nee OH HELP ik weet het niet


    denk er maar even over na haha

    JamesBarnes schreef:
    (...)

    heb je misschien een stukje tekst dat je recentelijk geschreven hebt dat je me kan pb'en


    Komt er morgen aan! Sta op het punt om de deur uit te gaan

    JamesBarnes schreef:
    (...)


    Ja jij verzint dan sowieso een tof nieuw karakter en ik ook, maar we houden elkaar ofc op de hoogte haha.
    We moeten wel meerdere personages bedenken want ik denk dat de groep uit ong 3a 4 mensen gaan bestaan en dan is het ene beetje aan ons wat we er dan mee gaan doen.

    Ligt een beetje aan het karakter van wie ze familie zijn en of het een beetje realistisch is.


    I love that omg,

    ik ben toevallig twee dagen terug naar Infinity War geweest en oh my gawd wat awesome.


    - thank you for existing -

    Ik zou trouwens wel oppassen nog met spoilers.. Voor de mensen die het nog niet gezien hebben xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik zou trouwens wel oppassen nog met spoilers.. Voor de mensen die het nog niet gezien hebben xD


    In dit topic of in het verhaal?
    In dit topic heb ik buiten mezelf er weinig controle over.
    In het verhaal wordt het aangegeven met waarschuwingen. Maar het speelt zich voornamelijk af voor IW en ik denk dat tegen de tijd dat we daar zijn de meesten het wel gezien hebben.

    Sounds right up my alley! Als je nog iemand zoekt bied ik me bij deze aan. (;


    This ain't no place for no better man.