• Hoii,
    Ik heb dringend jullie hulp nodig.
    Ik moet namelijk 50 - 37 = 13, dertien woorden hebben om een gedicht mee te maken.
    Ik had namelijk ergens 50 gedichten voor gemaakt, maar nu blijkt dat m'n Engelse er niet bij mogen, dus moet ik er dertien nieuwe bijmaken in het Nederlands.
    Dus noem een Nederlands woord waar ik een gedicht over kan maken. Een zinnetje om erin te stoppen of mee te beginnen mag ook. Ik heb er in totaal dertien nodig, maar meer is altijd welkom.
    Xx


    “Love is a contradiction.”

    Mijn bril gleed van mijn neus (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mag je geen elfjes maken ofsoo? Die zijn zo klaar en ik heb er nog 7 liggen :'D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Abilities schreef:
    Mag je geen elfjes maken ofsoo? Die zijn zo klaar en ik heb er nog 7 liggen :'D


    Ik wil een elfje, alsjeblieeeft!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pernilla schreef:
    (...)

    Ik wil een elfje, alsjeblieeeft!


    Ik zei niet dat ze goed waren?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Een woord: Engel
    Daar kan je altijd mooie rond maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Abilities schreef:
    Mag je geen elfjes maken ofsoo? Die zijn zo klaar en ik heb er nog 7 liggen :'D

    Ja maar 't moeten gedichten zijn, elfjes zou ik zelf ook wel kunnen maken.

    Apocalyptica schreef:
    Een woord: Engel
    Daar kan je altijd mooie rond maken.

    Heb ik d'r al twee van, maar toch bedankt. Ik wil een beetje verschillende dingen dus ik gebruik 'm denk ik niet voor een derde keer.


    “Love is a contradiction.”

    kijk hier even


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Uuhm..
    Tijd
    Overdosis
    Muziek
    Leven :')
    KonniksandersverzinnenD:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    School
    Eenzaam zijn ( je kan het miss niet geloven, maar daar kan je véééél rond doen ! )
    Vriendschap
    Liefde
    ..

    Succes !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wanhoop.


    JDN.

    Rood
    Ijs
    Kaars
    Ster
    Donder


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.