• Nou vandaag deden we voetbal met jongens , toen we studie hadden van Mnr.VDE maar we moesten in de turnzaal bij Mnr. GEE, maar we waren maar met twee meisjes, ik en Isis. Dus we werden al als laatste uitkozen zegt de leider van mijn ploeg zo van ja ook naar Kalinka(ik dus) passen. Doen ze dat begint B uit de andere ploeg tegen mij en Isis telkens als we missen van ja het zijn meisje die weten niet hoe dat moet enzovoot en daar wordt ik echt zo pissig van! Dan zeggen D en R opeens van ja we zijn met te veel bij elke ploeg moet er 1 iemand uit. Zegt D die bij mij in de ploeg zit zo direct zonder met de groep te bespreken : "Ga jij maar af het veld." Op zo'n manier van ja jij bent toch maar eens meisje en kan dit niet. Dus loop ik kwaad naar de kleedkamers en daarna naar Mnr.VDE , de leraar waar we normaal studie mee hadden. Kom ik met een knalrood hoofd en tranen van woede in de klas en kijken de leerlingen waarmee hij les had me direct aan. Vroeg hij direct wat er aan de hand was , dat vond ik echt zo lief. 2 maand geleden toen ik mijn scheenbeen gekneusd had in LO heeft hij me van de turnzaal tot aan het secretariaat ondersteund en bijna zowat gedragen en ja dat was een heel eindje. Nu vraagt hij nog vaak hoe het met mijn been is en als ik me bezeer tijdens LO (de les die hij ons geeft) komt hij altijd direct naar mij om te vragen of alles goed is.


    Wie heeft er nog zo'n héél lieve leerkracht(en) ?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Dat is echt lief van jouw leraar
    Ik heb niet zo'n leraar ):


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    Dat is echt lief van jouw leraar
    Ik heb niet zo'n leraar ):


    same here


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.