• Ik had eerste uur vrij en tot het vijfde uur. Maar heb nu het vierde uur een tussen uur, dus vroegen wij aan onze wiskunde docent of hij het uur uit kon laten vallen zodat we naar huis konden. Maar nee hoor, dat doet die lul weer niet. Echt kudt is dat. En hij wilde ook niet nu het wiskunde uur doen terwijl hij zelf ook een tussenuur heeft... Ik kan mij daar zo erg aan ergeren! Maar goed, dat wilde ik dus even kwijt.

    Ojaa en er zitten hier nu naast mij van die TTO brugers, die constant dat nep-engels lullen tegen elkaar! Ik bedoel, fijn voor je dat je TTO doet, maar ga niet telken tegen elkaar engels lopen lullen. Het is echt zo weer typisch iets voor bruggers... (Niet aangesproken voelen als brugger zijnde, maar dat is vaak gewoon zo, die hebben van die irritante dingen. Had ik zelf waarschijnlijk ook wel xD )

    Ze weten nu zogenaamd alleen maar een woord in het engels en niet in het Nederlands... Echt ik erger me dood hiero! ><'

    "What's .... in dutch, oh no i don't know it anymore!"

    Omg... O.o Hoe zielig

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 12:04 ]

    Echt irritant als leraren iets niet willen laten vervallen .__.
    En helemaal als die gast ook een tussenuur heeft!

    Like lol. Dat heb ik ook altijd, dat ik een woord niet meer weet in het Nederlands. Maar ik ben geen brugger lol


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Confused schreef:
    Ze weten nu zogenaamd alleen maar een woord in het engels en niet in het Nederlands... Echt ik erger me dood hiero! ><'

    "What's .... in dutch, oh no i don't know it anymore!"

    Omg... O.o Hoe zielig


    Dat heb ik soms ook hoor, dan weet ik het wel in het engels, maar niet in het Nederlands :')
    maar ik vind het raar van die leraar dat hij jullie niet het vierde uur les wil geven.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Yukari schreef:
    Echt irritant als leraren iets niet willen laten vervallen .__.
    En helemaal als die gast ook een tussenuur heeft!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik had vandaag 4 uur les uitval (: De laatste 4 uur en toen waren we lekker vroeg thuis. Zit onderandere al 3 uur thuis


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dat ie het niet uit laat vallen omdat je één tussenuur moet wachten vind ik best logisch :') Wij moeten met 3 tussenuren zelfs blijven.

    Edit: Maar dan ga ik wel altijd naar huis hoor, haha.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 15:02 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    vrienden van mij hadden een rooster waarbij ze standaard op de maandag allen het eerste en het zevende les hadden. Er werd verwacht dat ze gewoon op kwamen dagen, niks verzetten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik doe TTO, zit nu in de 2de, maar ik praat nooit engels xD


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    het is logisch dat hij zijn vak niet laat vervallen, maar het is wel raar dat hij zijn tussenuur geen wiskunde geeft. maarja, hadden wij ook een keer


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Yukari schreef:
    Echt irritant als leraren iets niet willen laten vervallen .__.
    En helemaal als die gast ook een tussenuur heeft!


    Hope goes lost but never dies.

    Confused schreef:
    Ze weten nu zogenaamd alleen maar een woord in het engels en niet in het Nederlands... Echt ik erger me dood hiero! ><'

    "What's .... in dutch, oh no i don't know it anymore!"

    Omg... O.o Hoe zielig

    I me sorry, i dont not understend jou!
    Hahaha, nee ben ook een brugger, maar zoiets lijkt me wel grappig. Moet je gewoon zeggen: 'Dear Piggy's go to england! Were you belong! Cause if you dont talk dutch, than you dont belong here! So... Shut op and gat a life. Verstonden jullie me of meot ik het ook in het duits zeggen?!'
    XP Wuppies als hun kunnen niet tegen commetaar. Ik weet zeker dat ze voor jou het in hun broek doen XP

    Och dat deden wij eens in 1 of 2 VMBO: proberen de hele dag alleen maar Engels te praten. Goh, wat een lol was dat doen.


    No growth of the heart is ever a waste