• Hoi allemaal

    Ik ben een 16+ story aan het schrijven, zou ik hem op quizlet zetten? Ik wil wel eerst zeker zijn van een aantal lezers.

    My new and only life
    Een meisje wordt wakker in een saaie grijze kamer, met enkel een bed. Ze herinnert zich niets meer, niet eens haar naam. Wat ze wel weet is dat de kleren die ze draagt totaal niet haar stijl zijn, en de schoenen zijn een marteling. Een vrouw komt binnen, en verklaard maar een ding: Zijzelf is een meesteres, het meisje is haar nieuwe slavin.
    De meester en meesteres behandelen het meisje letterlijk als een hond. In het begin is het vreselijk. Maar na een tijd breekt ze, en beseft ze dat alles wat haar meesteres doet het beste voor haar is. Vanaf dan is haar meesteres het enige van belang in haar leven.

    Kan je het even laten weten als je hem zou willen lezen?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Als mijn examens achter de rug zijn ga ik lezen xD


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Klinkt wel leuk :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zou hem willen lezen (:


    26 - 02 - '16

    ik zou het best wel willen lezen :)


    What is youre favo scary movie?

    ik zou het graag willen lezen

    Ik vind het lijken op twee verhalen die ik zelf heb, dus ik sla over. Buiten dat om vind ik ook dat je zulke verhalen alleen moet schrijven als je er ook echt iets mee hebt ... Niet alleen om over ruige dingen te kunnen schrijven.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    Ik vind het lijken op twee verhalen die ik zelf heb, dus ik sla over. Buiten dat om vind ik ook dat je zulke verhalen alleen moet schrijven als je er ook echt iets mee hebt ... Niet alleen om over ruige dingen te kunnen schrijven.


    Ik lees jouw verhalen ook, en enkel het begin lijkt er een beetje op.
    En ik ben er ook al een tijd mee bezig, ik schrijf het ook gewoon omdat ik dat graag doe, ik twijfel enkel om het op quizlet te zetten


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik zou hem wel willen lezen

    Persoonlijk denk ik dat dit idee niet meer origineel, er zijn er al een paar van. Dus ik skip deze.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Hij staat online
    http://www.quizlet.nl/stories/52518/my-new-and-only-life-16/


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Pernilla schreef:
    Persoonlijk denk ik dat dit idee niet meer origineel, er zijn er al een paar van. Dus ik skip deze.


    Er zijn er inderdaad al meer waarvan het begin op dit lijkt. Ik vind de story zelf wel origineel, maar dat komt pas echt na een bepaalde tijd. Ik verklap liever nog niet te veel in de inleiding.
    Maar ja, iedereen kiest natuurlijk zelf wat hij of zij graag leest.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    ik neem zeker abbo!(H)


    Get Drunk. Stay Drunk.