• Ik was deze middag naar de opticien geweest voor een bril. Vorig jaar had ik nog geen bril nodig en nu heb ik ineens een bril nodig voor het rechteroog -2 en het linkeroog -1,75, maar daar gaat het niet over.

    Ik was dus heel lang aan het kiezen tussen een bril en uiteindelijk bleven er nog drie over. Dus ik zo heel de tijd voor de spiegel zitten afwisselen en dan moest ik altijd naar mijn mama en naar die mevrouw kijken en dan zeiden zei welke de beste was. Die zaten daar zo altijd super serieus en bestuderend te kijken, ik moest echt altijd super hard lachen. We geraakten er maar niet uit dus riep ze haar collega. Dus die gast komt meekijken en dan staan er zo drie mensen super serieus te kijken. De mevrouw keek heel geconcentreerd, de man stond wat te knikken en mijn mama stond daar zo met haar vinger op haar wang, zo een typische denkpositie.

    Natuurlijk kreeg ik de slappe lach, ik kon dat niet meer dan vijf seconden ofzo uithouden. :')


    Only losers can act the way you do

    Whoot? Ik zie niets. :')

    Nu wel. 8'D

    Ik moet ook waarschijnlijk een bril. I do'nt want to. Ö

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 21:13 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Hehe. Dat had ik ook toen ik voor 't eerst een bril kreeg, maar nu heb ik lenzen _O_.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat heb ik elk jaar, als ik een nieuw montuur uit moet kiezen x'D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    xD
    moest ik ook een paar jaar geleden doen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Yankee schreef:
    Hehe. Dat had ik ook toen ik voor 't eerst een bril kreeg, maar nu heb ik lenzen _O_.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ghaha, dat zou ik ook hebben als ik een bril moet. Maar ik weet waarschijnlijk dan al wat ik wil dus ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ghaha, dat zou ik ook hebben als ik een bril moet. Maar ik weet waarschijnlijk dan al wat ik wil dus ja.
    Ik wist ook wat ik wou voor die vrouw mij alle brillen liet zien die zowat onder die categorie vielen. :')


    Only losers can act the way you do

    Zo deed ik dus toen mijn moeder een bril uit ging zoeken. Ze moest telkens op en af doen van mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    haha, ja dat ken ik. maar een bril vind ik maar vervelend dus heb ik om lenzen ge smeekt xD


    I'm your biggest night mare

    Dat lijkt mij idd heel droog :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Haha ik zou me ook niet kunnen inhouden :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Ugh mijn ma zou zitten te grijnzen.. Ik weet niet meer of ze dat gedaan had wanneer ik mijn bril was gaan halen maar ze had het gedaan wanneer ik bij de kapper was. =.=
    Mama: OOohhh wat ben je schattig!!

    ><"

    Bij zangles moet ik soms voor de spiegel staan.. Ik kan dan echt niet zingen want ik moet lachen als ik mij daar zo zie staan met mijn open mond xD En ook omdat mijn leerkracht er just naast staat


    VIP - Very Important Penguin

    ik heb ook -2 en -1,75 haha xD

    hoe funny n_n


    lang leven de lenzen 8D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 19:15 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Whaha, grappig :3
    ik moet binnenkort even naar de opticien.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind dat zo irritant om steeds bril op en af te doen en steeds maar te horen dat alle brillen die jij leuk vind je ook leuk staan en blabla. Lang leve lenzen (nerd)


    -