• Jupz...

    nogmaals:

    YOU LOST THE GAME!

    Dat is zo'n irritant iets.... Altijd, als je tegen een te sterke boss moet spelen, verlies je... (als je Noob bent :Y))

    Dus nu was mijn vraag, verlies jij vaak het spel?

    Of.... hoor je misschien te vaak die zin? (nerd)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Cthulhu schreef:
    (...)

    I cannot tell you, because those are the rules.


    than you lost the game :C

    muh xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Lame :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Trololol, okay, you got me. First time this day I lost, and you lost the game.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sorenos schreef:
    (...)

    than you lost the game :C

    muh xD


    I don't play it, I just know it (way to well) :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    het valt me op dat niemand antwoordt met games enzo =3 maar meteen iedereen over het spel? (A)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    het valt me op dat niemand antwoordt met games enzo =3 maar meteen iedereen over het spel? (A)


    Wil je een reactie over een game?

    Ik vond een glitch in AC. Ik sprong een gebouw in, en in plaats van op de vloer te landen, vloog ik door de muur aan de andere kant heen, and I fell into oblivion. Arme Altaïr stopte niet met vallen, maar ging wel dood.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Even tussendoor;
    Iedereen weet toch wel dat je 'The Game' maar 1 keer in een halfuur kan verliezen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Courtesan schreef:
    (...)

    Wil je een reactie over een game?

    Ik vond een glitch in AC. Ik sprong een gebouw in, en in plaats van op de vloer te landen, vloog ik door de muur aan de andere kant heen, and I fell into oblivion. Arme Altaïr stopte niet met vallen, maar ging wel dood.


    wuut, AFVALLEN DAN!!!!!!!! :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Haha, als ik dat zinnetje één keer zie staan, krijg ik zenuwen en gooi het ding tegen de muur ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Uh.. ik snap het niet


    -

    MoonShadows schreef:
    Haha, als ik dat zinnetje één keer zie staan, krijg ik zenuwen en gooi het ding tegen de muur ;D


    heeft je laptop het dan overleefd? =3 of je mobiel? =3


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik had gister een glitch op CS 1.6, maar dat was wel leuk, want ik had hem samen met een maatje ontdekt en het was in ons voordeel. Er was een plek waar je normaal niet door kon en nu wel de muur in kon lopen, lol. Het was nog leuker omdat in het andere team veel Duitsers zaten, die de eerste rondes echt geen idee hadden waar vandaan ze nu steeds neergeknald werden, omdat ze ons niet konden vinden.(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ah FUCK!

    Saw kijken wordt sowieso een hel :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Damnit! Now me and my brother lost it XD


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    Uh.. ik snap het niet


    Kill them with kindness.