• Ik heb al 2 jaar een tattoo op m'n arm, maar sinds vanmorgen zit er ineens een soort pukkeltje/puistje en het jeukt. Ik weet dat het niks bijzonders is, maar ik vraag me af of ik er nu gewoon vanaf moet blijven? Want ik neem aan dat als je eraan gaat zitten, je misschien iets beschadigd?

    Dan m'n tweede vraag, heeft een van jullie een tattoo bij je sleutelbeen? Vraag me af of het heel pijnlijk is of niet c:


    To infinity and beyond •

    Het beste is inderdaad om er niet aan te komen, en mss er is eens naar laten kijken mijn vriendin heeft een ontsteking gehad bij haar tattoo en dat blijft voor de rest van haar leven helaas zichtbaar..


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Het kan geen kwaad, ik heb meerdere tattoages en ook wel eens gehad en gewoon gekrabt en er is niks aan de tattoages beschadigd of iets. Het is net zoiets als puistje of jeukig bultje op ieder ander plekje op je huid. De tattoo is tenslotte al goed genezen.

    op je sleutel been schijnt heel pijnlijk te zijn vanwege het bot. Maar ik heb daar geen dus zou het niet weten helaas sorry


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]