• De stelling van vandaag luidt:
    Oorbellen bij jongens kan echt niet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaweeel... Nou ja ligt eraan xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Tenzij het ringels zijn en ze kaal zijn en je een wens mag doen, als je over hun hoofd wrijft.

    Eh, bij de meeste niet nee. Het maakt dat jongens er vaak arroganter of asocialer uitzien. Er zijn er maar weinig die het kunnen hebben.


    Your make-up is terrible

    Ieder zijn smaak, toch? Als zij dat nu mooi of cool vinden moeten ze het maar doen. Ieder beslist over zijn eigen uiterlijk.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Persoonlijk vind ik het heel lelijk & kamper, maar goed. Als die jongens het mooi vinden mogen ze van mij best oorbellen in.


    It's time to be happy again.

    Haha sorry, maar ik vind oorbellen bij jongens altijd er zo verwijfd uit zien. :'''')
    Eens dus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Onees. Ligt eraan.
    Maar een jongen moet zowiezo niet 2 oorbellen doen.
    Zelf vind ik het niet zo heel erg mooi.
    Maar als een jongen het neemt doe dan 1 kant. En het moet bij hem passen.

    ik vind het geen probleem, aangezien ik de mensen respecteer om wie ze zijn en niet om hoe ze eruit zien..


    - The last look back is black -

    Assassin schreef:
    Eh, bij de meeste niet nee. Het maakt dat jongens er vaak arroganter of asocialer uitzien. Er zijn er maar weinig die het kunnen hebben.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Oneens? Het is een smaak die bij iedereen anders is, het valt niet over het algemeen te zeggen. (":


    Numbers.

    Raveness schreef:
    ik vind het geen probleem, aangezien ik de mensen respecteer om wie ze zijn en niet om hoe ze eruit zien..


    Wie du mir, so ich dir.

    Depents....


    Everybody dies, but not everybody lives.

    Champagne schreef:
    Persoonlijk vind ik het heel lelijk & kamper, maar goed. Als die jongens het mooi vinden mogen ze van mij best oorbellen in.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Champagne schreef:
    Persoonlijk vind ik het heel lelijk & kamper, maar goed. Als die jongens het mooi vinden mogen ze van mij best oorbellen in.


    We accept the love we think we deserve.

    Assassin schreef:
    Eh, bij de meeste niet nee. Het maakt dat jongens er vaak arroganter of asocialer uitzien. Er zijn er maar weinig die het kunnen hebben.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3