• Kies eens?
    Niet zeggen van 'ik vind ze allebei niks' enz.
    gewoon een kiezen:P

    Ik kies Rebecca Black

    Dan vind ik die stem van Jenna Rose beter hoor, Rebecca Black heeft zo'n door haar neus pratend stemmetje en dat vind ik nóg irritanter voor mijn oren. Mijn beide liedjes zijn werkelijk verschrikkelijk. Is die Jenna Rose ook van diezelfde gestoorde platenmaatschappij, want men, die hebben echt dodelijk slechte artiesten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    C18 schreef:
    Who the hell is Jenna Rose? Oh wait. Ik wil het niet eens weten.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Rebecca is beter... ze heeft zelfrespect, en het bleeft meer in je hoofd hangen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    volgens mij is dit allemaal begonnen met jayden smith... dachten andere kindjes dat ze ook konden zingen en videoclip maken... grootste verschil is dan wel dat jayden tenminste life kan performen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lazy schreef:
    Ik vind ze allebei niks


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dan toch maar Rebecca Black.


    Sometimes I don't let things go, Get emotional, And sometimes I'm just out of control.

    Jenna Rose' stem klinkt gewoon vreselijk geautotuned, maar eigenlijk klinkt ze nog redelijk zonder dat autotune gedoe:


    And in that moment, we were infinite.

    Cavanaugh schreef:
    Wel.. IK HOU VAN REBECCA in vergelijking met dat ander kind.

    een meisje uit mijn klas draagt precies zo'n broekje als jenna rose, maar dan met gym! misschien is die van dat meisje uit mijn klas zelfs nog wel iets korter, trololol


    Expect the unexpected

    Is het erg als ik zeg dat ik beide niet weet wie het zijn?


    Not all those who wander are lost.

    Haar liedjes zijn wel vreselijk, maar haar stem is wel goed zonder die autotune.



    Dus als ze ander liedjes zou maken, zonder autotun, dan kies ik voor jenna. ^^

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 22:11 ]


    Take me to wonderland