• Ik draag al ongeveer twee jaar elke dag hetzelfde kettinkje, een gouden met een klein hartje eraan. Ik heb hem van mijn opa gekregen toen mijn moeder, ik geloof, een of twee jaar dood was. Maar ik heb nu eigenlijk ruzie met mijn opa, ben er achter gekomen dat hij heel erg tegen mij heeft gelogen, tegen mijn vader en mijn zus heeft gelogen en met dat liegen heeft hij mij het gevoel gegeven dat er niemand meer van mij houd. Want hij heeft tegen mij gezecht dat mijn vader het eigenlijk helemaal niet leuk vind dat ik sinds een maand geleden weer bij hem woon. Maar tegen mijn vader en mijn zus heeft hij gezegd dat ik het hier helemaal niet leuk vind en weer terug wil naar mijn opa en oma. Maar toen hij er achter kwam dat ik weg wou moest ik ook ala direct weg. Dus daarmee heeft hij me heel onzeker gemaakt en het gevoel gegeven dat er niemand meer van mij houd. Daarom wil ik dat kettingkje eigenlijk weg doen, omdat ik hem van mijn opa heb gekregen en ik eigenlijk een kleine haat tegen hem heb opgebouwd. Alleen als ik dat kettinkje af doe, voel ik me op de een of andere manier naakt, omdat ik hem al twee jaar om heb. Dus, wat zouden jullie doen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    bewaren


    They fell in love, didn't they?

    Het proberen bij te leggen met je opa.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Aanhouden, het is ook een herinnering aan je mama en daar heeft deze ruzie niets mee te maken.
    Ik zou gewoon eens met je vader en opa praten.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    wow 2 jaar o0

    ik zou het afdoen ik bedoel je draagt het 2jaar doe je het af kan je laten zien dat je goed boos bent en meschien rare vraag maar is 2jaar niet veel ?
    maar wel bewaren want dat is handig

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 11:39 ]


    Shoganai i ne~

    Amused schreef:
    Aanhouden, het is ook een herinnering aan je mama en daar heeft deze ruzie niets mee te maken.
    Ik zou gewoon eens met je vader en opa praten.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik zou het gewoon aanhouden en proberen te praten met je opa, waarom hij dat gedaan heeft enzo (: En daarnaast is het, zoals Amused ook al zei, natuurlijk ook een herinnering aan je moeder (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    BePretending schreef:
    wow 2 jaar o0

    ik zou het afdoen ik bedoel je draagt het 2jaar doe je het af kan je laten zien dat je goed boos bent en meschien rare vraag maar is 2jaar niet veel ?

    Wat is daar raar aan? Ik draag al veel langer mijn gouden ketting die ik van mijn ouders heb gekregen.

    OT: Ik zou je ketting wel houden, het is een herinnering aan je moeder en zij heeft niks met de ruzie tussen je opa en jezelf te maken. Als je heel boos op hem bent, kun je hem misschien wel uitdoen en ergens leggen, tot je wat afgekoeld bent? Misschien moet je over een tijdje eens met je opa gaan praten, als je zelf ook wat rustiger bent?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Herbie schreef:
    Het proberen bij te leggen met je opa.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    BePretending schreef:
    wow 2 jaar o0

    ik zou het afdoen ik bedoel je draagt het 2jaar doe je het af kan je laten zien dat je goed boos bent en meschien rare vraag maar is 2jaar niet veel ?
    maar wel bewaren want dat is handig

    Mwah, valt wel mee hoor :]
    Ik loop 10 jaar rond met een ketting die ik nooit afdoe. Die draag ik dan wel om een andere reden (mijn geloof) maar ik zou me ook redelijk 'naakt' voelen als ik die afdeed.
    ON: Ik zou erover gaan praten met je familie, ipv het allemaal op te kroppen. Dan komt het er een keer op een ongelukkig moment uit en nu ben je nog in staat er redelijke gesprekken over te hebben :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amused schreef:
    Aanhouden, het is ook een herinnering aan je mama en daar heeft deze ruzie niets mee te maken.
    Ik zou gewoon eens met je vader en opa praten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou je ketting niet afdoen. Je hebt hem dan wel gekregen van je opa, maar als herinnering aan je moeder. Als jij je dus 'naakt' zou voelen als je hem afdeed, dan waarom? Zou dat iets helpen in de ruzie? Ik zou gewoon proberen die ruzie bij te leggen, en die ketting staat daar buiten van, vind ik. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het is een teken van je moeder, niet van je opa. Omhouden dus, en het bijleggen met je opa. Vraag anders waarom hij dat doet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Herbie schreef:
    Het proberen bij te leggen met je opa.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Familie blijft altijd familie, en die heb je nodig..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik zou het kettinkje bewaren.
    Volgens mij wil je opa enkel dat je terug bij hem en je oma gaat wonen. Hij mist je waarschijnlijk, maar durft dat niet zeggen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.