• Zoals jullie misschien wel meegekregen hebben gaat het OV vanaf maandag staken en ik kan je wel zeggen dat ik in ieder geval vet geïriteerd ben. Sure, ik snap echt wel dat buschauffeurs meer willen verdienen en naar de wc moeten kunnen, maar FUCK. Moet dat echt in de week dat mijn tentamens beginnen?
    Volgende week donderdag heb ik afsluiting van mijn project, mijn moeder is voor medische redenen naar Maastricht en met de fiets hier in Limburg is ook niet echt een optie want FackingHeuvelDieZichTweeKiloMeterTrekt...Dankjewel. Dus ik weet echt niet wat ik nu moet zeg maar, hopelijk is de staking tegen die tijd weer voorbij. :|


    You were born original, don't die as a copy.

    oh ik dacht even dat De Lijn of de NMBS weeral staakten.

    Als bij jullie het openbaar vervoer staakt is dat dan zowel bussen als treinen of is dat ook apart?

    Wel lastig dat je niet weet hoe lang het gaat duren!


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    oh ik dacht even dat De Lijn of de NMBS weeral staakten.

    Als bij jullie het openbaar vervoer staakt is dat dan zowel bussen als treinen of is dat ook apart?

    Wel lastig dat je niet weet hoe lang het gaat duren!


    Eeeh volgensmij is het landelijk though, ik weet niet welke maatschapijen allemaal meedoen.
    Ik weet dat Arriva sowieso mee doet.

    En het zijn treinen en bussen, maar hier heb ik sowieso geen treinverbinding dus ja :p

    Ja dat onbepaald maakt het eigenlijk nog vervelender want ik heb ook van het weekend een verjaardag waar ik graag heen wil :I


    You were born original, don't die as a copy.

    Want door te staken gaat je salaris sowieso omhoog en heeft de Nederlandse maatschappij er totaal geen last van.

    Als niemand er last van heeft, heeft staken niet echt esn nut of doel. Dat is net het punt van staken. Maar dat neemt niet weg dat het rotvervelend is en ik er nooit op vloek, haha. Hopelijk vind je er een oplossing voor!


    Mhm?

    Cipher schreef:
    Als niemand er last van heeft, heeft staken niet echt esn nut of doel. Dat is net het punt van staken. Maar dat neemt niet weg dat het rotvervelend is en ik er nooit op vloek, haha. Hopelijk vind je er een oplossing voor!


    True, maar zou nogal wiedus zijn als ik dadelijk mijn propedeuse niet haal alleen omdat het OV niet meewerkt hahaha :(


    You were born original, don't die as a copy.

    Super naar dit! Gelukkig heb ik al vakantie (nerd)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Het is vervelend (zelf heb ik er denk ik weinig last van), maar het is prettig dat ze het nu al aankondigen, want dan kunnen mensen dingen regelen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    Het is vervelend (zelf heb ik er denk ik weinig last van), maar het is prettig dat ze het nu al aankondigen, want dan kunnen mensen dingen regelen.


    Dat is waar, maar ik weet niet wat ik zou kunnen regelen tbh. Oké mijn vader opperde om mijn opa te bellen of hij me kan rijden, maar daar moet hij ook maar zin in hebben. Mam opperde om te vragen of ik zijn electrische fiets mag lenen, wat opzich ook een optie is, tenzij het onweert en regent want ja ik moet toch echt een tablet in die tas mee nemen en die kan niet drijfnat aankomen .-.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik voel je. Dit is echt al de derde keer op een rij dat ze staken in de week dat ik tentamens heb. Tevens moet ik ook mn scriptie verdedigen in die week, dus ik denk dat ik hele sterke benen ga krijgen van het half uur lopen naar de uni.........


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ja godver. Laat mensen gratis reizen ofzo dat merken ze ook wel in hun portemonnee. Ughh


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    AriChibi schreef:
    Ik voel je. Dit is echt al de derde keer op een rij dat ze staken in de week dat ik tentamens heb. Tevens moet ik ook mn scriptie verdedigen in die week, dus ik denk dat ik hele sterke benen ga krijgen van het half uur lopen naar de uni.........


    Ik kan niet eens lopen....is 2 en half uur :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja echt kut dit. Ik heb een belangrijke afspraak dan in een plaats hier 30 kilometer vandaan, dus dat fiets je niet even. Gelukkig heb ik kunnen regelen dat mijn buurvrouw me wil brengen, maar het is wel echt rot.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik word hier

    Godverdomme

    Zo moe van

    Is het nou eindelijk eens afgelopen met dat gezeik? Voor studenten die niet op kamers wonen is het dus praktisch onmogelijk om naar de uni te komen.

    WAT EEN GEWELDIGE OPLOSSING JONGENS LATEN WE HEEL NEDERLAND LAMLEGGEN


    oi, suzy

    Ik vind dit dus best wel egoïstisch. Tuurlijk, ik snap het echt wel als ze een betere cao willen etc., maar dit is gewoon oneerlijk. Precies tijdens de laatste tentamens van het schooljaar. Onschuldige studenten kunnen hier zomaar eens hele nare gevolgen van ondervinden. Kunnen ze niet een keer iets anders verzinnen dan dat eindeloze staken; ze zijn er nog niet echt iets mee opgeschoten na al die keren.

    Hoewel ik het toch ook wel netjes vind dat ze het nu al aangekondigd hebben - dat mag ook gezegd worden. Maar toch.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik heb ook tentamens die week D:.

    Ik las ergens dat ze het expres volgende week houden 'vanwege de middelbare scholieren' (omdat hun al klaar zijn denk ik?), maar de uni en hogescholen hebben dus nog mooi wel tentamens......


    Seasons will change, but I shall remain