• Omdat ik me verveel, wil ik graag story's lezen.
    wat ik lees:
    - Justin Bieber
    - One direction
    - Harry Potter
    Story's die voorspelbaar of niet origineel zijn, lees ik niet.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 13:25 ]


    Save me from myself.

    The life of a Weasley
    hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met in de hoofdrol de dochter van Ron Wemel
    hij is pas gisteren begonnen, maar ik ben van plan om er elke dag wel iets op te zetten
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Take a lesson from each day. een nieuwe story van 3 delen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Neem een kijkje op mijn profiel?
    (kitty)


    To infinity and beyond •

    Mijn HP-verhaal heeft nog net geen 30 hoofdstukken :Y)
    Scarecrow - Everybody hide.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Justin Bieber


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    een story over Liam Payne

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 21:46 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Let's run far away from here ~ One Direction

    Iedereen kent Romeo en Julia, toch? Het meest romantische verhaal ooit. Want zeg nou zelf, wat is er romantischer dan een verboden liefde? Maar stel je eens voor dat jij in die situatie zat? Iemand verbied je om degene waar je zo veel van houdt te zien. Met hem om te gaan, met hem te praten of zelfs naar hem te kijken. Dan is het opeens een stuk minder leuk.

    Julet Newton is de dochter van de eigenaar van het grootste en bekendste veilinghuis in heel Londen. Ze wordt gezien als de perfecte dochter en ze heeft als enigste kind van meneer Newton haar reputatie hoog te houden. Maar als Julet One Direction ontmoet verandert alles.


    To live doesn't mean you're alive

    klik one direction


    No guts no glory.

    Lees deze One Direction story van Glimpse. Het is echt heel mooi en nog niet ver! :D


    once a directioner, always a directioner.

    Someday you will be mine ~ Justin Bieber


    lost in confusion, like an illusion

    Switching Paths.


    A Memphis and Mudblood production.


    Evelyn en Macy Poynter zijn een tweeling, maar verschillen van elkaar qua innerlijk als dag en nacht.
    Macy is al vroeg een trouwe aanhangster van de gevreesde lord Voldemort, terwijl Evelyn een felle voorstander is van de Order of the Phoenix.
    Hun ouders proberen ze angstvallig uit de problemen te houden, maar ze kunnen niet voorkomen dat Macy een Death Eater wordt.
    Als Macy en Evelyn op een dag zo'n heftige ruzie hebben, besluiten ze elkaar uit te dagen om elkaars leven te leiden, om te kijken wie er nu het zwaarste leven heeft.
    Ze proberen elkaars leven te verwoesten, zodat veel plannetjes zowel van de Death Eaters als van de Order mislukken.
    Maar ze kunnen niet voorkomen dat er naast haat, vriendschap en verraad een nieuw gevoel opkomt; de liefde.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:01 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    http://www.quizlet.nl/stories/55627/wolf-kiba/
    wil lezers hebben


    r.x



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Dit is mijn lievelingsverhaal over Seth Clearwater. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.