• Wanneer is iemand mooi of lelijk ? Laatst hadden we een discussie in Zedenleer daarover.

    Ik vind niemand 'lelijk' , iedereen heeft zo zijn mooie kanten en niemand is prefect.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 21:02 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Rooie ogen en groen haar! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Wow, wacht, ANDERSOM!

    groene oogjes en rood haar vind ik mooi :D


    quidquid excusatio prandium pro

    ...

    nu ik eraan denk, groen haar zou ook best wel cool kunnen zijn. Ik was eens op een gothic/fantasy beurs en een meisje had groen haar en t was AWESOME!


    quidquid excusatio prandium pro

    Iemand die lacht, je bent altijd mooier als je lacht (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Lough schreef:
    Iemand die lacht, je bent altijd mooier als je lacht (:


    Tenzij je gebit rot is/je tanden mist!

    Rooie oogjes en mooi groen haar aan de andere kant... (hoera)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwuppie schreef:
    (...)

    Tenzij je gebit rot is/je tanden mist!

    Rooie oogjes en mooi groen haar aan de andere kant... (hoera)


    Idiot.

    ROOD HAAR GROEN OGEN

    waar is de edit knop hier? :X


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb verschillende definities van mooi.

    Alwuppie schreef:
    (...)

    Tenzij je gebit rot is/je tanden mist!

    Rooie oogjes en mooi groen haar aan de andere kant... (hoera)


    Tsja, dan is het iets minder mooi, maar je straalt dan wel positiviteit uit (meeste van de tijd). Dat maakt mensen blijkbaar mooier (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wanneer ben je mooi?
    Vanaf dat je geboren bent ( wel het bloed er al af )


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Lough schreef:
    (...)

    Tsja, dan is het iets minder mooi, maar je straalt dan wel positiviteit uit (meeste van de tijd). Dat maakt mensen blijkbaar mooier (:


    Ach, dat hangt van de persoon af. Iedereen lacht op een andere manier, sommige gemeen, sommige blij, soms lachen mensen op een afschuwelijk knorrende manier en worden ze een stuk lelijker...

    Maar een vrolijk meisje MET een mooi gebit wordt inderdaad mooier als ze lacht :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwuppie schreef:
    (...)

    Ach, dat hangt van de persoon af. Iedereen lacht op een andere manier, sommige gemeen, sommige blij, soms lachen mensen op een afschuwelijk knorrende manier en worden ze een stuk lelijker...

    Maar een vrolijk meisje MET een mooi gebit wordt inderdaad mooier als ze lacht :D


    Ahahaa, ja :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Dat hangt helemaal van je eigen mening af vind ik. Iemand kan zelf iemand lelijk of mooi of knap vinden. En je kan ook, vind ik dan, niet tegen iemand zeggen, nee je hebt ongelijk die gene is super lelijk ofzo, het kan wel maar ieder zijn eige mening vind ik..!

    Lough schreef:
    (...)

    Ahahaa, ja :'D


    En zelfde geldt vast voor jongens! (hoop ik toch stiekem wel :Y) )
    *naar iedereen*
    Waarom zeggen zoveel mensen trouwens dat iedereen mooi is, altijd, etc etc terwijl de meisjes waarschijnlijk iedere dag een boel make up opsmeren, en ik wil wedden dat iedereen wel es van iemand heeft gezegd: DIE IS LELIJK
    Is een mooi iets om te zeggen, daar niet van, maar als t waar was was t eerste onnodig, het tweede onmogelijk en zou het hele concept van mooi/lelijk niet bestaan :p

    inb4 alles: ben zelf ondergemiddeld :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Als je op mij lijkt. :9~

    Nee, ehmm, ik denk niet dat dat te zeggen valt. Ieder heeft wel één mooi ding. ^^

    Ik vind zelf dat de ogen en haren veel spreken, denk ik.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.