• Alle Doctor Who fans zijn uiteraard al bekend met deze awesome en geweldige acteur, die Rory speelt. Alle niet-fans van Doctor Who, bij deze dus diegene die Dumbledore zal spelen in de films.
    Hier is een heel artikel over/met hem, over de nieuwe rol die hij gaat spelen. Ik als ultra-fan van Doctor Who was veel te enthousiast over dit nieuws, haha. Ik denk dat hij het geweldig gaat doen, en ik denk dat de volgende films net zo geweldig gaan worden als de eerste. Dus, wat denken jullie?
    Aaaaaargh, ik ben zo benieuwd!



    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RORY OMG JA


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oehh, ik ken hem van Legends of Tomorrow als Rip Hunter


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Omfg yush dit laat mij enkel meer en meer hopen dat we informatie gaan krijgen over hoe het gevecht tussen Dumbledore en Grindelwald precies is geweest en dat hun relatie in beeld gaat worden gebracht. Ik kan echt niet wachten tot de volgende film aaaah. Wel benieuwd hoe dat dan in verhouding tot Newt gaat staan allemaal c:


    Happy Birthday my Potter!

    Barry_Allen schreef:
    Oehh, ik ken hem van Legends of Tomorrow als Rip Hunter


    This ain't no place for no better man.

    Ahh, zo nice *O*


    Caution first, always.

    Ik ken hem nog niet. Volgens mij heeft in een serie gespeeld die mijn ouders keken.

    Wel leuk om te weten wie Dumbledore gaat spelen in de nieuwe Fantastic Beasts.


    Physics is awesome

    Ik vond Rory nooit echt een leuk personage, maar Arthur is wél een geweldige acteur dus yay.^^

    [ bericht aangepast op 6 feb 2017 - 16:19 ]


    The soul needs autumn.

    Ik vind hem geweldig in Legends of Tomorrow dus ik ben benieuwd hier naar. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Awesome! (:


    What would Emma do?

    Gorillaz schreef:
    Ahh, zo nice *O*


    I'll see you on the dark side of the moon

    Goldstein schreef:
    Omfg yush dit laat mij enkel meer en meer hopen dat we informatie gaan krijgen over hoe het gevecht tussen Dumbledore en Grindelwald precies is geweest en dat hun relatie in beeld gaat worden gebracht. Ik kan echt niet wachten tot de volgende film aaaah. Wel benieuwd hoe dat dan in verhouding tot Newt gaat staan allemaal c:



    + RORYYYYYYYYYYYYYYY, ik ben maar een klein beetje een doctor who fan...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ken hem niet, maar ik ben benieuwd hoe zijn uiteindelijke fysische uiterlijk eruit gaat zien en hoeveel ze teruggaan leiden naar Micheal, haha. (Like, Ciarán Hinds is toen ook helemaal gelijk gemaakt naar Micheal's gezicht en lengte, als Aberforth zijnde.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ken hem niet, maar hij ziet me er een goede Dumbledore uit! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Meeehh zie dus echt geen dumbledore in hem. Nou ja, misschien zal het meevallen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Meeehh zie dus echt geen dumbledore in hem. Nou ja, misschien zal het meevallen.


    Ik dus wel, je moet de foto's even naast elkaar zien!:3


    You were born original, don't die as a copy.