• Ik vroeg me gewoon af of het ook zou mogelijk kunnen zijn om je template van je profiel ook over te kunnen schakelen naar het forum. Misschien dat sommigen dat leuker vinden dan de gewone witte achtergrond. Of neemt dit te veel in van heet het Quizlet-zijn?

    Voor? Tegen? Ik luister graag naar jullie reacties! (cat)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mwah, ik vind het niet zo heel erg belangrijk, maar op zich is het geen slecht idee, dus voor (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    xUnleashed schreef:
    Ik ben voor. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    FinalDay schreef:
    Ik ben voor, maar alleen als Q dit aankan x')


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik vind het eigenlijk vrij onnodig :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    voor :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alleen als q het aankan zonder te crashen!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    GrasSprietje schreef:
    I don't care (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Als Q het aan kan.
    Voor dus


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik had daar zelf ook al eens aan gedacht. Ik vind deze vormgeving echt een beetje saai worden. Ik zou het leuk vinden zelf wat uit te kiezen.
    Helemaal voor dus!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bedoel je dat dan voor jezelf, dat alle topics die template hebben, of dat je bij het openen van een topic een template kan kiezen?
    Want dat eerste zou ik wel leuk vinden, maar dat tweede een beetje irritant. Er zijn namelijk templates waardoor tekste bijvoorbeeld moeilijk leesbaar wordt...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    UnderTheSea schreef:
    Voor
    Ik vind deze achtergrond gewoon echt saai


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Square schreef:
    Bedoel je dat dan voor jezelf, dat alle topics die template hebben, of dat je bij het openen van een topic een template kan kiezen?
    Want dat eerste zou ik wel leuk vinden, maar dat tweede een beetje irritant. Er zijn namelijk templates waardoor tekste bijvoorbeeld moeilijk leesbaar wordt...


    je zou ook de standaard template kunnen selecteren.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Tegen, dat maakt het alleen maar nog drukker.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    GeerGeweer schreef:
    (...)

    je zou ook de standaard template kunnen selecteren.


    Ja, maar als anderen de template voor hun topic kiezen niet. Dan moet je steeds klikken op 'template verbergen' als er een topic is met een andere template dan de standaard, en dat zou echt heel irritant worden.
    Ik ben dus wel voor, maar alleen als je die template alleen kiest voor hoe je zelf het forum ziet. Ik zou er geen gebruik van maken, maar ik zou er dan ook geen last van hebben door topics die op een heel rare manier zijn gekleurd. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan