• Ik kwam vrijdag de klas binnen. Staat er een vriend van mij en die begint dit tegen me te zeggen:
    'Een appel is vitamine. Vitamine is kracht. Kracht is macht. Macht is geld. Geld is vrouwen. Vrouwen is sex. Sex is aids. Aids is dood. Wil jij die appel nog?'

    Ik keek hem echt met een wtf gezicht aan.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 18:22 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    geld is vrouwen ja ?

    hahaxd


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Lol :'D
    Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik me helemaal dood lachen x')

    KoekyMonstaa schreef:
    geld is vrouwen ja ?

    hahaxd


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Celestial schreef:
    Lol :'D
    Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik me helemaal dood lachen x')


    Dat deed ik daarna


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had ja gezegd _O_


    -

    Ja die ken ik van een online spel, er zijn er wel meer van dat soort dingen :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    xD cool


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat zei een vriendin van me ook een keer, maar dan anders. Van appels krijg je energie, van energie krijg je zin in sex, van seks krijg je aids en van aids ga je dood. Dus eet nooit een appel. Dus ik zat daar ook echt wtf. Maar uiteindelijk was het wel grappig.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    trololololololololollololoolol


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Celestial schreef:
    Lol :'D
    Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik me helemaal dood lachen x')


    <3

    Whaha, oké dan (: Mooi excuus als ik een keer geen trek heb in een appel en mijn ma me er weer een wil aansmeren, alleen dan wel vrouwen > mannen. (cat) x'd.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    juist ja :'D


    Shoganai i ne~

    Ik ken hem ook anders;

    Appeltje is energie. Energie is kracht. Kracht is macht. Macht is mannen. Mannen is seks. Seks is aids. Aids is dood. Appeltje?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Celestial schreef:
    Lol :'D
    Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik me helemaal dood lachen x')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat is nog eens een openingszin, wow.