• Ik wil dus echt al ongelofelijk lang de opleiding 'grafisch vormgeving' doen. Ik heb dinsdag intake enzo en vindt het vet leuk.
    Nu is hier hetgeen wat me zo irriteert; mijn ouders. Ze willen NIET dat ik deze opleiding ga doen en hebben me ingeschreven voor de opleiding: secretaresse. Like wtf? Ik heb dus niets te zeggen, aangezien hun het betalen.. Ik baal zó hard.


    To infinity and beyond •

    Praat met je ouders, zij willen toch niet dat hun dochter ongelukkig is omdat ze niet de opleiding doet die ze dolgraag wil doen?
    En trouwens, het is jóúw leven, dus jij mag bepalen wat je ermee wilt doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Willen zij dan niet dat jij gelukkig bent met welke baan je kiest?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    xRadio schreef:
    Praat met je ouders, zij willen toch niet dat hun dochter ongelukkig is omdat ze niet de opleiding doet die ze dolgraag wil doen?
    En trouwens, het is jóúw leven, dus jij mag bepalen wat je ermee wilt doen.


    Ja dat heb ik dus gedaan. Maar dan krijg ik het argument van: ja en die opleiding kost veel geld en wie zegt dat je het na een half jaar niet zat ben en wij betalen het dit en dat.


    To infinity and beyond •

    Seketaresse nou dat is pas leuk :S


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ;o
    dat is wel echt heeel kut!
    Kan je het er niet even een keer rustig over hebben met je ouders dat je dat echt niet leuk vind? En graag wilt doen wat je zelf wilt? ;o


    It's not the same without you.

    Bosworth schreef:
    (...)

    Ja dat heb ik dus gedaan. Maar dan krijg ik het argument van: ja en die opleiding kost veel geld en wie zegt dat je het na een half jaar niet zat ben en wij betalen het dit en dat.

    En wie zegt dat jij de secretaresse opleiding zomaar afmaakt? Een studie is lastig, welke het ook is. Het is alleen draaglijk als je de opleiding doet die écht bij je past en die je ook écht leuk vindt.
    En anders; staak. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil ook grafisch gaan doen,


    <3

    Wtf, secretaresse? Zeg dat ze je leven vergooien, want als je secretaresse wordt ga je dood als een oude vrijster met 100 katten. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    xRadio schreef:
    (...)
    En wie zegt dat jij de secretaresse opleiding zomaar afmaakt? Een studie is lastig, welke het ook is. Het is alleen draaglijk als je de opleiding doet die écht bij je past en die je ook écht leuk vindt.
    En anders; staak. :Y)


    Daarom. Ik hou ervan om creatief bezig te zijn. En niet om dingen op orde te maken. ik kan m'n eigen kamer niet eens op orde houden! Laat staan dat xd.
    Hahah ;D


    To infinity and beyond •

    Grafische vormgeving is het visueel vormgeven van ideeën in verschillende media, met als doel om mensen iets mee te delen. Dit vereist de inzet van zowel artistieke als technische vaardigheden. Bij grafische vormgeving wordt zowel visuele expressie als creativiteit nagestreefd in de presentatie van tekst en afbeeldingen.
    De praktijk van de grafische vormgeving strekt zich tegenwoordig uit van het traditionele drukwerk tot de moderne computer, de interactieve media en het multimedia vormgeving van.


    Bron: Wikipedia.
    Als je dit nu uit je kop leert en het aan je ouders voordraagt, dan vraag ik me af of ze hierna nog kunnen weigeren. :Y)
    OT; Je ouders willen je toch gelukkig zien? En een secretaresse is altijd de voetveeg van alle mensen. Ze krijgen veel te verduren en dat kun je van een grafisch ondernemer niet zeggen!
    HA!
    Dus als je ouders nu nog niet zijn overtuigd, dan zijn ze gewoon blind voor jouw geluk. Pfft.
    En troooooouwens; de media is de toekomst. Computers = toekomst.
    Daar krijg je een leuke baan mee! (Met veel geld, hihi.)
    En een secretaresse wordt straks verruild voor een computer.
    Zeg dat maar!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Volgens mij kun je wel raden wat ik later wil worden, ahum.
    Advocaat.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    Grafische vormgeving is het visueel vormgeven van ideeën in verschillende media, met als doel om mensen iets mee te delen. Dit vereist de inzet van zowel artistieke als technische vaardigheden. Bij grafische vormgeving wordt zowel visuele expressie als creativiteit nagestreefd in de presentatie van tekst en afbeeldingen.
    De praktijk van de grafische vormgeving strekt zich tegenwoordig uit van het traditionele drukwerk tot de moderne computer, de interactieve media en het multimedia vormgeving van.


    Bron: Wikipedia.
    Als je dit nu uit je kop leert en het aan je ouders voordraagt, dan vraag ik me af of ze hierna nog kunnen weigeren. :Y)
    OT; Je ouders willen je toch gelukkig zien? En een secretaresse is altijd de voetveeg van alle mensen. Ze krijgen veel te verduren en dat kun je van een grafisch ondernemer niet zeggen!
    HA!
    Dus als je ouders nu nog niet zijn overtuigd, dan zijn ze gewoon blind voor jouw geluk. Pfft.
    En troooooouwens; de media is de toekomst. Computers = toekomst.
    Daar krijg je een leuke baan mee! (Met veel geld, hihi.)
    En een secretaresse wordt straks verruild voor een computer.
    Zeg dat maar!


    HAHA. Zal ik doen :Y)


    To infinity and beyond •