• Ik zag een tijdje geleden bij shownieuws dat ze stopt met haar studie in Amerika. Het ging al de ronde dat ze daar gepest werd op die universiteit en dat ze daarom gestopt is. Ze zegt zelf van niet, maar ik zou zelf wel kunnen bedenken waarom ze gepest zou kunnen worden.
    Bijv; door haar Rol in HP enzo.

    Zijn er mensen hier die er iets meer van weten/ hebben gehoord ? :]


    =

    Meschien moest ze dan terug roepen : 20 punten aftrek voor Zwadderig^^

    Als het zeg maar van die gemene mensen waren ^^


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Volgens mij was bijna heel de school tegen haar of zo.


    Echt? Dat is gewoonweg te belachelijk voor woorden. Arm kind, dat is echt zonde van haar studie. Naja, misschien zou ze het dan ergens anders kunnen afmaken?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Loki schreef:
    Ik heb er niks van gehoord maar waarom zouden mensen haar daarom pesten? Ik zou haar bewonderen!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind het echt zielig voor der


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Memphis schreef:
    (...)

    Echt? Dat is gewoonweg te belachelijk voor woorden. Arm kind, dat is echt zonde van haar studie. Naja, misschien zou ze het dan ergens anders kunnen afmaken?


    Ik las op een paar site's dat niemand vrienden met haar wilde worden op die school gewoonweg omdat ze rijk en beroemd was hoorde ze er niet bij :'S


    =

    Loki schreef:
    Ik heb er niks van gehoord maar waarom zouden mensen haar daarom pesten? Ik zou haar bewonderen!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Awh dat is echt sneu. Dat zou je helemaal niet verwachten van zulke mensen die zo'n studie doen :8


    -

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Ik las op een paar site's dat niemand vrienden met haar wilde worden op die school gewoonweg omdat ze rijk en beroemd was hoorde ze er niet bij :'S


    Ach, dat is echt erg. Echt stomme mensen dat ze zo hokjesdenken. Ik zou best vriendinnen met haar willen worden als ze studeerde aan dezelfde universiteit als mij, ze lijkt me wel aardig en nuchter, dat mag ik wel. Maargoed, zoals ik al zei, wat een vervelend hokjesdenkers, als dat echt zo is >.<.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Klik!
    Een brief dat Emma schreef aan haar mede-studenten. Ze werd helemaal niet gepest.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Fiduciario schreef:
    Klik!
    Een brief dat Emma schreef aan haar mede-studenten. Ze werd helemaal niet gepest.


    Ik zei net al dat ze dat ontkende, maar er zijn meerdere bronnen die het bevestigen.


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Ik zei net al dat ze dat ontkende, maar er zijn meerdere bronnen die het bevestigen.


    Aaaahn, =]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Fiduciario schreef:
    (...)

    Aaaahn, =]


    Hoe weten we trouwens dat die brief echt is
    Ik kan er ook een schrijven en op internet zetten xd
    Geheh ^^


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Hoe weten we trouwens dat die brief echt is
    Ik kan er ook een schrijven en op internet zetten xd
    Geheh ^^


    Ik heb het op Oceanup gevonden. Die site is altijd eerlijk.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Als dat zo is, is het pure jaloezie. Het meisje is een prachtig meisje met een geweldig figuurtje, een stel miljoentjes op de bank en vooral heel veel acteertalent.
    Wat ontzettend misselijk om te horen zeg..


    ars moriendi

    Misschien word ze gepest vanwege dat ze nu op 3 of 2 staat van s'werelds lelijkste kapsels van vrouwen? xD


    Signature: