• ik word het zoo beu!! al die haters, die nie kunne stoppen met Th uit te kakken! deze ochtend, stond ik men fiets op slot te doen enzow, waren een paar 5de jaars enzow (17 jarige) wéér Th aan het uit schelden, én mij voor vieze emo, terwijl ik eens nog niet emo ben Ö! maar da was nog nie zo erg, in de middag zitte we in de eetzaal, zet ik men Th schoudertas naast me, praat ik tege een vriendin, en waneer we weg moge uit de eetzaal ligt men tas der nie meer :O wij maar gewoon mee naar buite geweest, misschien had een vriendin hem meegenome, voor de "grap", maar da was dus nie, wij dan maar terug naar de eetzaal, lag ze een stuk of 7 tafels verder :S de haters vonde het dus leuk om ze es weg te smijte :8 en vlak daarvoor had der nog ne jonge van rond de 16 gevraagd of'k fan was van Th, ikke natuurlijk ja gezegd, maar nu is het waarschijnlijk hem die zo die tas heeft weggegooid!
    hebbe jullie ook zoveel last van haters?
    ik ben zowat de enige fan van de 690 leerlinge bij ons in school :S behalve dan janne en sarah, maar die hebbe tot nu toe nog geen t-shirt van Th aangedaan, dus wete de andere nie da die fan zijn, en krijg ik dus altijd het gescheld op men dak!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    mijn klas is bijna volledig hater
    maar ze acceptere mijn en michelle's fanheid :')

    ik heb echt een lieve klas <3

    mijn klas is bijna volledig hater
    maar ze acceptere mijn en michelle's fanheid :')

    ik heb echt een lieve klas <3

    mijn klas valt ook wel mee :D
    die nemen het erbij dat ik fan ben :D
    maar die oudere van bij mij in school..:S
    volgens een vriendin van een vriendin die 5de jaars is ofzow, wordt ik wel degelijk nog stééds véél nagegaapt en roddelen ze véél over mij, terwijl ze me eens nog nie echt kenne! ö maja..ik ben en blijf fan!
    overlaatst riepen nog een paar vrienden van de broer van men bf me achterna op de fiets met: "hé, dat is dat tokio hotel trutje!!" nou fijn hoor :8


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    BIj mij op school zitten tussen de 300 & 400 mensen, want er zijn verschillende lokaties.

    Maar k ben dus o0wk 'ne brugger x'D

    Mah ik zat laatst in de kantine te klletsen met een gr0epje meisjes uit mn klas, en k had een TH vest aan. Beginnen een paar jongens uit de 3e me met pepernoten te bekogelen. Ik negeer ze, en één of ander meisje uit de 2e kwam voor mij op [Yeahh zy rockt XD] door pepernoten terug te go0ien naar die gasten. Maar toen dachten die jongens dus dat ík ze had gegooit, dus werden ze echt unglaublich boos ! :S En ze gingen me uitschelden voor vieze kut gothic enzo0w [K word Alto/Skater/Scene genoemd door de mensen die wél normaal kunnen nadenken x'D] en een zo'n gast werd echt helemaal gek, begon helemaal naar mij te schreeuwen en alles. De héle kantine was echt doodsstil ! XD En ik zat daar maar zo wat te drinken. Gaat de bel. Ik sta op, roept die gast ZOEK EEN LEVEN OF GA JE ZELF SNIJDEN OFZO KUT GOTHICEMO ! & toen riep ik : Doe het zelf !

    & dat was mijn geweldige Kantine- TH verhaal XD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik ben ook zo'n beetje de enigste fan op school... En dan ga ik echt niet zo'n kleren dragen, bijna niemand weet dat ik fan ben... Bang dat ze ook zo gaan doen -_-

    Zielige mensen zijn het ook altijd...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bij mij zitten er heel wat fans op school. Die dragen áltijd wel iets van th en ik hoor ook altijd dat ze worden uitgescholden erom. Maar dan denk ik bij mezelf, ja .. als je het weet dat je wordt uitgescholden dat moet je het er ook niet zo dik erop leggen dat je fan bent, toch? ^^
    Zelf ben ik wel fan maar .. draag ik geen dingen van hun op school. Nooit gedaan ook^^ Maar tóch zien ze op een of andere manier dat ik fan ben van th, al draag ik geen moer van ze x|
    Voor emo word ik wel uitgescholden^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Bij mij zitten er heel wat fans op school. Die dragen áltijd wel iets van th en ik hoor ook altijd dat ze worden uitgescholden erom. Maar dan denk ik bij mezelf, ja .. als je het weet dat je wordt uitgescholden dat moet je het er ook niet zo dik erop leggen dat je fan bent, toch? ^^
    Zelf ben ik wel fan maar .. draag ik geen dingen van hun op school. Nooit gedaan ook^^ Maar tóch zien ze op een of andere manier dat ik fan ben van th, al draag ik geen moer van ze x|
    Voor emo word ik wel uitgescholden^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Godver. 2x x|


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    BIj mij op school zitten tussen de 300 & 400 mensen, want er zijn verschillende lokaties.

    Maar k ben dus o0wk 'ne brugger x'D

    Mah ik zat laatst in de kantine te klletsen met een gr0epje meisjes uit mn klas, en k had een TH vest aan. Beginnen een paar jongens uit de 3e me met pepernoten te bekogelen. Ik negeer ze, en één of ander meisje uit de 2e kwam voor mij op [Yeahh zy rockt XD] door pepernoten terug te go0ien naar die gasten. Maar toen dachten die jongens dus dat ík ze had gegooit, dus werden ze echt unglaublich boos ! :S En ze gingen me uitschelden voor vieze kut gothic enzo0w [K word Alto/Skater/Scene genoemd door de mensen die wél normaal kunnen nadenken x'D] en een zo'n gast werd echt helemaal gek, begon helemaal naar mij te schreeuwen en alles. De héle kantine was echt doodsstil ! XD En ik zat daar maar zo wat te drinken. Gaat de bel. Ik sta op, roept die gast ZOEK EEN LEVEN OF GA JE ZELF SNIJDEN OFZO KUT GOTHICEMO ! & toen riep ik : Doe het zelf !

    & dat was mijn geweldige Kantine- TH verhaal XD


    wauw heftig xD
    dan was mijn verhaal in de kantine nog minder heftig :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik ben ook zo'n beetje de enigste fan op school... En dan ga ik echt niet zo'n kleren dragen, bijna niemand weet dat ik fan ben... Bang dat ze ook zo gaan doen -_-

    Zielige mensen zijn het ook altijd...

    jhaa, héél zielige kindjes, altijd zitten te zeggen dat je een leven moet grijpen, maar ze moeten maar eerst eens naar hun eigen kijken..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Bij mij zitten er heel wat fans op school. Die dragen áltijd wel iets van th en ik hoor ook altijd dat ze worden uitgescholden erom. Maar dan denk ik bij mezelf, ja .. als je het weet dat je wordt uitgescholden dat moet je het er ook niet zo dik erop leggen dat je fan bent, toch? ^^
    Zelf ben ik wel fan maar .. draag ik geen dingen van hun op school. Nooit gedaan ook^^ Maar tóch zien ze op een of andere manier dat ik fan ben van th, al draag ik geen moer van ze x|
    Voor emo word ik wel uitgescholden^^

    ik draag wel dingen van hun, maar niet àltijd, zo heb ik nu al 2 weken niks meer van hun aangedaan, als je men schoudertas nie mee rekent natuurlijk..
    dus..ja, eigenlijk heb ik altijd wel iets bij dat laat zien dat ik fan ben, maar van mij mogen ze me uitschelden, maar als ik ooit eens iets terugdoe, moeten ze niet beginnen janken hoor! xD
    en voor emo wordt ik ook veel uitgescholden, maar ik ben niet emo he! da's nu net zo erg, een echte emo schelden ze minder uit dan mij voor emo ö
    gewoon omdat ik fan ben..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ach ,, Trek je er gewoon niks van aan. Of scheld ze terug uit !! Zij hebben er toch niks mee te maken wat jij leuk vind. Ik bedoel waarschijnlijk ga je er niet eens mee om dus zij weten niks over je leven !


    xx .


    Because Nobody Love's

    ik zit op een nieuwe school, en ik heb wel al een tshirt aangehad van TH (maar is niemand opgevallen, wnt ik had er een hoodie over), draag heel vaak mn tokio hotel ring en ketting.
    ze moeten het maar accepteren, of ze zijn mn vrienden niet, punt

    maar op mn school zitten er zo 3 jongens, die bekend staan als giant tokio hotel-haters, maar ik kom nog redeljk goed met hun overeen, en ik hoorde 1 van hun zeggen tegen de andere 2:
    '...en ze is ook nog eens tokio hotel fan.'
    'tokio hotel fan??'
    'ja.. maar endan, maakt het wat uit? Het is een toffe, dus het maakt niet uit wat ze luisterd.'

    en ze maken er helemaal geen spel rond! heb ik ffe geluk ^-^
    maar een vriend bij me op school draagt wel af en toe zn tokio hotel tshirt, en daar zegt ook niemand iets op. Op mijn school wordt er gewoon niet gepest.

    Ken da! -,-"
    zo kut éé!
    mja ik trek er mij nix vn aan! x'D
    En trouwens ze weten da zet nii tgn mij moen opnemen! x')
    Ik ben beter dan zij en wii comentaar eeft kan beter zen klep toe doen want als ze mij vies krijgen begin ik te schreeuwen te krijsen en ng wa dingen en ziede ze zo'n mietjes worden! x')
    En als ik mijne uitleg gedaan eb ga ik meestal richting WC's me ne spr grote simle op men smoel en iedereen kijkt mij dn zo na vn 'Woow' en stoppe ze zo me wa ze doen. en halverwege stop ik zo en draai me om enjaa iedereen doe dn zo snel voort me wa ze doen. Dan moe ik altijd kei hard lache en ga ik men make-up gn cheken x')
    En nu eb ik voort algemeen gn last meer!
    x


    If music be the food of love, play on!