• Hi guys,

    Wij [Fanny&Roos] zijn hier nieuw en willen nieuwe mensen spreken. n_n. Dus uhm HOI XD.

    Info about us:

    Fanny;
    Ik ben 17 jaar en 3 dagen n_n. Ik heet dus Fanny en ach hou van vanalles wel XD Natuurlijk hou ik van ToHo en Bill het meest x3 Meer is niet belangrijk XD

    Roos;
    Ik ben 17 jaar en 3 dagen en 5 minuten XD Ik hou ik van vanalles enw oon met me zusje in Oberhaussen we zijn verhuist -_- En i like TH en het meest TOM XD


    xoxo Küss x3


    We gonna start a fight >,<

    Hey
    Euhm maar er is een verbod gekomen dat je eigenlijk dit niet meer mag doen op het forum, wel in de shoutbox en met pb's maar dit mag niet meer, allee dat denk ik toch


    Live life limitless.

    o_o Dat wisten we niet Thanks dat je dat even zei XD


    We gonna start a fight >,<

    Verboden volgens mij x] net zoals 4YoMissBitch zegt.Maarja hun zijn nieuw,dus weten ze dat niet x] btw coewle inlognaam^^


    Lalalalalalalala.

    eeyy.welkom op quizlet.

    o_o Dat wisten we niet Thanks dat je dat even zei XD


    Grg gdn, en dat is niet erg, je weet dat pas als je die sticky gelezen hebt (is dat er wel) en als je de forumregels gelezen hebt die staan helemaal onderaan naast huisregels en privacy


    Live life limitless.

    Verboden volgens mij x] net zoals 4YoMissBitch zegt.Maarja hun zijn nieuw,dus weten ze dat niet x] btw coewle inlognaam^^

    Thanks XD


    We gonna start a fight >,<

    (...)

    Grg gdn, en dat is niet erg, je weet dat pas als je die sticky gelezen hebt (is dat er wel) en als je de forumregels gelezen hebt die staan helemaal onderaan naast huisregels en privacy

    Zullen we even lezen n_n


    We gonna start a fight >,<

    Verboden volgens mij x] net zoals 4YoMissBitch zegt.Maarja hun zijn nieuw,dus weten ze dat niet x] btw coewle inlognaam^^


    Jah inderdaad coole inlognaam
    Die van mij begint te sucken


    Live life limitless.

    (...)
    Zullen we even lezen n_n


    Doe dat


    Live life limitless.

    Oeeeh ik vind jullie wel hip eigenlijk^^ ikke toevoegen als vriendje^^


    Lalalalalalalala.

    Oeeeh ik vind jullie wel hip eigenlijk^^ ikke toevoegen als vriendje^^

    Okay we zullen jou ook toevoegen XD


    We gonna start a fight >,<

    Oeeeh ik vind jullie wel hip eigenlijk^^ ikke toevoegen als vriendje^^

    Allee nog een vriendje voor jou he, en voor NIGHTMARESx3


    Live life limitless.

    Ja ja ik heb veel vriendjes<3*voelt zich proud* x]


    Lalalalalalalala.

    Ja ja ik heb veel vriendjes<3*voelt zich proud* x]


    Goed zo, dat is goed he, ikke niet heel veel vriendjes hebben, maar toch een deel


    Live life limitless.

    (...)

    Goed zo, dat is goed he, ikke niet heel veel vriendjes hebben, maar toch een deel


    JAAAAA JIJ OOK VEEL VRIENDJES =D maar dit wordt eigenlijk te veel spam,dus het zou me niks verbazen als dit zometeen geslüschen ofzeu wordt x]


    Lalalalalalalala.