• Members of the WAG-gang

    Campeones
    - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaAFCAjax - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    JackWilshere - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Subconscious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Valkyrie - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Forward - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    Gasten zijn welkom.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 17:19 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Haha, weetje, net lag ik echt dik lang in de zon, met mijn bikini, dik bruin geworden, maar ik vind die witte bikinistukken dan op je lichaam zo lelijk!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ze vond Gery én Xavi geil! En sindsdien moest ik haar niet meer (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Serieus, er komt niemand bij, maar daar is iedereen het ook mee eens volgens mij.
    Hoe het nu is is het goed, + af en toe wat 'gasten'


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Campeones schreef:
    Ze vond Gery én Xavi geil! En sindsdien moest ik haar niet meer (:
    Kwam het woord 'geil' uit Kim haar mond? O.o


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    Haha, weetje, net lag ik echt dik lang in de zon, met mijn bikini, dik bruin geworden, maar ik vind die witte bikinistukken dan op je lichaam zo lelijk!


    Dan heb je maar één optie; naakt gaan ghehe..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oh ik moet eten! woehoee


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jha "gasten" wel. Want kijk ik ga hier 5 weken niet zijn ofoz en als ik ahar dan zou zien staan in het lijstje ga ik denken Huh wie is dat. Als we er nu mensen bij laten kunnen we even goed ophouden want dan wordt dat lijstje oneindig.


    Tears are words the heart can't say.

    ReinaAFCAjax schreef:
    (...)

    Dan heb je maar één optie; naakt gaan ghehe..
    Haha, dat dacht ik ook, alleen het bovenste stuk, maar toch durf ik dat nog steeds niet, HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Kwam het woord 'geil' uit Kim haar mond? O.o
    Ja. Bij die ene ook. Die van jou. Ik kan even niet meer op zijn naam komen. Die van Twente naar Ajax is gegaan. Ze zei: "Ik taanden verhaal over (?) schrijven want ik vind hem zo geil!" en over Xavi en Gery had ze ook zoiets gezegd! XAVI IS MINE!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Eetse Reina! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Campeones schreef:
    (...)Ja. Bij die ene ook. Die van jou. Ik kan even niet meer op zijn naam komen. Die van Twente naar Ajax is gegaan. Ze zei: "Ik taanden verhaal over (?) schrijven want ik vind hem zo geil!" en over Xavi en Gery had ze ook zoiets gezegd! XAVI IS MINE!

    over Theo Janssen ja. :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ReinaAFCAjax schreef:
    Oh ik moet eten! woehoee

    eetsmakelijk! <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Campeones schreef:
    (...)Ja. Bij die ene ook. Die van jou. Ik kan even niet meer op zijn naam komen. Die van Twente naar Ajax is gegaan. Ze zei: "Ik taanden verhaal over (?) schrijven want ik vind hem zo geil!" en over Xavi en Gery had ze ook zoiets gezegd! XAVI IS MINE!
    Over Theo? Oh my god, Kim ging echt veel te ver (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik zou er niet van schrikken als Kim deze topics nog steeds leest.


    Tears are words the heart can't say.

    En nu, moet ik weg. Laura komt er zo aan en dan gaan we trainen, tot morgen leukerds van me :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John