• ♚ Mark Knopfler ♚
    I don't know whether your heart ever necessarily changes, but time changes the way that you perceive the world. And you just hope it gives you more empathy and all those other things.




    Goodbye Hendrix
    En om het rijtje van mijn favoriete muzikanten aan te vullen, presenteer ik u KnopfIer (met hoofdletter i helaas maar dat mag de pret niet drukken). Mark Knopfler is de leadzanger en leadgitarist van de band Dire Straits. Hij is het gezicht achter hits als Sulants of Swing en Money for Nothing. En nu is hij voor in iedergeval de komende twee weken het gezicht achter mijn username.

    Om wat nut te geven aan dit topic. Wie is jullie favoriete gitarist?



    [ bericht aangepast op 31 juli 2018 - 13:26 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Superleuk weer! :D


    A to the Z

    Leuk! Money for nothing is ook een goeie!


    26 - 02 - '16

    Nice! Ik was ook meteen triggered door die titel, haha. Heerlijk nummer!

    Hahaha thanks :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben niet een groot liefhebber van gitaristen, maar als ik er dan één moet noemen ga ik toch voor Carlos Santana. Wat een talent, oh my.


    What’s tasty in Busan?

    Baechu schreef:
    Ik ben niet een groot liefhebber van gitaristen, maar als ik er dan één moet noemen ga ik toch voor Carlos Santana. Wat een talent, oh my.


    Jep die is echt heel goed, wist je dat hij zijn optreden of Woodstock onder invloed was van LSD en alsnog gewoon ging spelen. Hij vertelde in een interview dat het meer op een slang temmen leek dan gitaar spelen.Maar uiteindelijk is het een van z'n beste performances ooit geweest.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.