• Na het topic over dat flirten in een supermarkt, ben ik wel benieuwd wat jullie leukste flirtactie was. :'D
    Of juist het gênantste.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 18:29 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat dit ook grote fail is:
    De jongen die ik zie zitten heeft een kind. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Carcass schreef:
    Euh. Met mijn crush, we zaten samen te fietsen, en toen viel ik per ongeluk van me fiets af toen ik hem een schouderklopje wou geven ;_;.


    -died-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Te awkward om ook maar een fatsoenlijk gesprek met een jongen te hebben, laat staan flirten. :')


    wth.

    dude, ik kan gewoon níét flirten (krul)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb ook al zo'n grote fail meegemaakt;
    Was een keer op een feest, liep daar een beetje te flirten met een knappe jongen. Hij reageerde alleen niet, dus ik werd chaggie ><
    En voor mij werd de avond vet saai (als ik geen jongen heb verveel ik me dood) en dan zegt een vriendin opeens; "Hey Jip, je bent als eerste geschuurd van ons!" Ik keek echt op van; huh wtf? Ik had d'r niets van gemerkt x'D
    En ik vragen: "WASHIJKNAPWASHIJKNAPWASHIJKNAAAAAP?"
    "Ja, dat wel. En hij had zo'n vet cuwl "fast food" shirt."

    Gvd. Was ik geschuurd door die leuke jongen, merk ik het niet :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb ook al zo'n grote fail meegemaakt;
    Was een keer op een feest, liep daar een beetje te flirten met een knappe jongen. Hij reageerde alleen niet, dus ik werd chaggie ><
    En voor mij werd de avond vet saai (als ik geen jongen heb verveel ik me dood) en dan zegt een vriendin opeens; "Hey Jip, je bent als eerste geschuurd van ons!" Ik keek echt op van; huh wtf? Ik had d'r niets van gemerkt x'D
    En ik vragen: "WASHIJKNAPWASHIJKNAPWASHIJKNAAAAAP?"
    "Ja, dat wel. En hij had zo'n vet cuwl "fast food" shirt."

    Gvd. Was ik geschuurd door die leuke jongen, merk ik het niet :')


    Vreemd dat je er niets van hebt gemerkt. Misschien was zijn schuurpapier niet grof genoeg. Ik ben nog van de oude stempel (< 18e eeuw en zo), dus ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt. Wat is schuren?

    Op vakantie. Als ik langsloop beginnen ze vaag te fluiten/zingen. o.O
    En het zijn gewoon volwassenen. -.-'


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    ILOVEMARLEEN schreef:
    (...)

    Vreemd dat je er niets van hebt gemerkt. Misschien was zijn schuurpapier niet grof genoeg. Ik ben nog van de oude stempel (< 18e eeuw en zo), dus ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt. Wat is schuren?

    Dat is seksueel getint dansen hahahaha.


    Where there is a sea there are pirates...

    Mijn gênantste is ook echt heel gênant. De jongen die ik leuk vindt is ook een heel goede vriend van me. Maar ik durfde hem niet uit te vragen. Toen heb ik via de hyves van mijn kat een berichtje gestuurd. (zegmaar, uit het oogpunt van mijn (homo)kat)
    Prrr. Ik mis je geaai. Echt heel heel erg.
    Mijn baasje had het er laatst over dat ze misschien wel weer film met je zou willen kijken. Wil je dat alsjeblieft doen? Want ik mis je echt heel erg.


    Die film is er nooit van gekomen (stond wel op de planning, maar allebei geen tijd xd) En nu heeft die jongen met een heel goede vriendin van me... (ze wist/weet niet dat ik hem leuk vindt...)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.