• Oke, listen up;

    de inschrijvingen zijn gesloten.

    als je alsnog wilt meedoen:

    pb me met een beetje geluk kom je erin.
    je weet niet goed of het iets voor jou is en durft je niet goed aanmelden? pb me, leg uit en ik laat je 1 of 2 hoofdstukjes freelancen daarna beslis je of je verder schrijft of niet.
    in je pb:
    je naam, leeftijd en een hele korte rolbeschrijving geven.

    het idee:
    - Een enorm landhuis met alles erop en eraan dat word bewoond door the most Spoiled, selfish people you can find.

    - Geen verhaallijn. Dat leek me juist het leuke eraan. Ik begin, bijvoorbeeld, en degene die na mij is leest mijn hoofdstuk en gaat verder zonder met de anderen te overleggen. Zo heeft iedereen iets in te brengen en kunnen er leuke, onverwachte dingen gebeuren.

    opgelet: het idee blijft hetzelfde, het concept zal veranderd worden.

    concept veranderingen + regels: (ideeën altijd welkom)
    - onbekende personen
    - supernatural is toegestaan op een beperkte manier
    - er is geen beperkt aantal, maar je moet toch wel blijven meedoen.
    - AN
    - geen smilies

    bijkomende regels:

    1. dit is de volgorde van schrijven met de karakters:

    - Marquise - Aylin Gravely
    - Holmes - Savannah
    - Devensive - Juliet Enamore
    - created - Marieke
    - QueenOfLions - Marian Morrissey
    - Graphics - Kelly
    - Incubus - Atiël
    - Eagleflight - Annabel
    - xWastedx - Julian Allez
    - PinkxMuffin - Lora Vanhoeck


    2. je krijgt 1 week de tijd om je hoofdstuk te schrijven, lukt dit niet, pb je me even en zeg ik aan de volgende dat diegene eerst mag.

    3. je schrijft in de tegenwoordige tijd


    mijn rol:
    Aylin Gravely is het oudste meisje van de groep, zij is degene die ervoor zorgt dat er geen doden of gewonden vallen bij de anderen. Ookal is ze soms nogal arrogant en gemeen, iedereen houdt van haar. Haar vriendje, Manuel heeft een beetje haar karakter en is één van de enige jongens in het huis.

    Wilton House

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 11:22 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil wel meeschrijven.
    Ik heet Anke en ben 15. ;D

    Rol:
    Savannah is de dochter van een stinkend rijke IT-producent. Ze drinkt, rookt, feest en koopt erop los. Zij is de beste en niemand kan tegen haar op. Ze laat zich graag bedienen door andere mensen en zal steeds moeilijk doen als het haar uitkomt. Ze heeft een ego groter dan zichzelf en duldt geen tegenspraak. Ze is opvliegend, koppig en egoïstisch. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken!


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Ik wil ook heel graag meedoen!
    Ik ben Eveline, 13 jaar en bijna 14.
    Mijn rol volgt later nog, goed?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou, wel vet dat er ook iets is voor degenen die nog geen 15 zijn.
    want het lijkt me wel echt super leuk.
    Nou hier uit kun je dat ik mee wil schrijven. Lijkt me super leuk.

    Nou ik ben 14. Hmm.. even nadenken. Een rol met een super selfish iemand.
    Want het moet wel iets zijn waar ik me in kan inleven.

    Marieke is een meisje dat altijd haantje de voorste is, en overal haar mening wel over klaar heeft liggen. Als je kop haar niet aanstaat zal ze dat vol in je face zeggen. Want wat zij denkt, mag iedereen weten. Ook is ze vrij aggressief. Dus als je iets doet waar ze echt niet tegen kan, kan ze je ook gewoon zonder pardon aanvliegen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zou wel mee willen doen, maar ik ben wel met Hemelvaart de hele tijd weg naar Frankrijk.
    Ik ben Leentje, 13 jaar.(bijna 14, minder dan een maand)
    Rol = Marian Morrissey: Ze ziet er vanuit de verte misschien niet zo uit, maar ze is een echte shop-queen. Als ze de kans krijgt staat ze zo ongeveer elke dag in de duurste winkels van de stad. Ze is erg rijk, doordat haar vader een beroemd acteur is in een populaire film (naam moet ik nog ff bedenken). Ze is erg egoïstisch, maar ze is, je zou het niet verwachten, erg zorgzaam. Als een vriendin van haar ziek is zal ze die dag niet in de winkel staan, maar zal ze in de keuken in de weer zijn om een gezond hapje te maken, die ook nog te eten is. Haar hobby's zijn zingen, paardrijden, acteren (vanwege haar vader) en zo nog veel meer dingen. Ze wil later in een bigbigbig musical meespelen, in een rol waar ze zich goed kan inleven; een selfish iemand, dus! :P

    Hoop dat je hier iets mee kan. Ik moet nu gaan inpakken, morgenochtend weg. (doeg)

    Xx. (K) Leentje (K)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    I'm in! ik ben 15 jaar. Ik heet Laura.

    Kelly: Een meisje dat niet snel contact zoekt met anderen van het huis. Als ze eenmaal je vijand is probeert ze er alles aan te doen om je klein te krijgen. Ze is de dochter van Miss Universe. Ze heeft dus een erg mooi uiterlijk. Als je eenmaal bevriend met der bent kom je erachter hoe ze in real life is. ze is stiekem heel spontaan en lief. Maar dat probeert ze natuurlijk zoveel mogelijk te verbergen in het huis omdat ze daar niemand echt kent.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 19:54 ]


    Believe in yourself, change the world.

    Ik heet Nicole en ik ben 14 jaar oud.

    Mijn rol:
    Atiël is een 13-jarig meisje dat heel er heel onschuldig uitziet. Ze houdt zich het liefste eerst een beetje afzijdig en is heel rustig, maar ze slaat alles in zich op wat er om haar heen gebeurd. Zodra ze genoeg weet, laat ze zien wie ze echt is: arrogant, (in haar ogen) beter dan alle anderen en ze zal alles wat ze heeft gebruiken om de mensen die ze niet mag kapot te maken. Ze heeft nog nooit lang een vriend gehad, omdat ze haar vrienden als afval of bedienden behandeld.
    Ze is op zoek naar een echte goede vriend, omdat ze het saai vind om steeds alleen te zijn. In het landhuis hoopt ze die te vinden, want het moet natuurlijk wel iemand zijn met hetzelfde karakter.
    Uiterlijk:




    Hopelijk is de beschrijving goed.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 20:04 ]

    Even een abo... :D

    ff een Abo nemen, hoor :$


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Edit: je kan je nog aanmelden tot 0.00 vanavond, dan sluit ik het document en beginnen we met het verhaal.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Shana ik ben 14 ;)

    Rol:
    Annabel. Een meisje met een grote mond, een flapuit dus. Als iets haar niet aanstaat zul je het ook geweten hebben. Je kan maar beter bevriend met haar blijven. Ze is een echte roddeltante, maar haat het als mensen dat over haar doen. Ze staat graag in de spotlight en is een echt fashionista. Ondanks dat houdt ze toch erg veel vaan haar vriendinnen en van mooie jongens.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 18:36 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oeeei, ik ben nog op tijd!
    Ik ben Ileen, 12 jaar.

    Mijn rol: Julian Allez. Jullian is de tweede jongen in het landhuis. Julian is 15 jaar. Hij is een supermooie jongen, met zwart haar. Hij weet zelf ook dat hij erg mooi is, en daarom heeft hij om de week weer een nieuw vriendinnetje. Als een meisje te preuts is dumpt hij haar. Hij heeft ook een enorm ego. Alles is lager als hem, hij is de beste en de knapste. Als hij het ergens niet mee eens is, dramt hij zijn zin door, omdat hij altijd gelijk wil hebben.

    Uiterlijk: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.herbeautyhome.com/wp-content/uploads/2010/07/2d6658abf8re-hot.jpg.jpg&imgrefurl=http://www.herbeautyhome.com/archives/hairstyle-for-emo-boys-or-emo-girls-2010&usg=__9AUeJ3hFBGuv5j1hN_QOy-su4jo=&h=500&w=374&sz=16&hl=nl&start=0&sig2=BgYBV00hT398GVFGuNlzyw&zoom=1&tbnid=gh3SCuj34lVbtM:&tbnh=165&tbnw=123&ei=n8XnTcn-H4-SOpDaxNYJ&prev=/search%3Fq%3Demo%2Bboy%2Bblack%2Bhair%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26biw%3D1440%26bih%3D817%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&page=1&ndsp=35&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=70&ty=70&biw=1440&bih=817

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 11:27 ]

    Wow, Nice!
    Ik wil ook Wel meedoen!

    Ik ben Maaike, 15 jaar
    Nu mijn rol nog...
    Hmm, effe denken...



    Lora Vanhoeck is 17 jaar
    Ze woonde tot over 2 jaar in Amerika,
    Hollywood, naast Britney Spears & J.Lo.
    Hierover stoeft ze dan ook héél vaak.
    Ze voelt zich beter dan de anderen,
    ook omdat ze heel erg rijk is.
    Ze heeft al 3 jaar eenzelfde vriendje,
    Niels (18 jaar).
    Hij mag dan al een jaar ouder zijn dan Lora,
    ze is zo bazig dat hij serieus onder de sloef ligt xD

    Lora voelt is heel mooi.
    Zelf weet ze dat maar al te goed,
    door de overvloedige aandacht van het mannelijke geslacht.
    Dit vind ze helemaal niet erg,
    ze geniet er juist van.
    Als Niels hier ook maar een woord over durft te vertellen,
    krijgt hij commentaar over dat hij haar niet vertrouwt etc xD

    Iedereen op school kijkt naar haar op,
    omdat zij 'het hoofd' is van alle leerlingen.
    Iedereen vertelt zijn/haar diepste geheimen aan haar,
    omdat ze haar vertrouwen,
    maar zij maakt deze geheimen dan bekend
    door ze in haar eigen verhaal te schrijven.
    Nog zoiets,
    ze is druk bezig met een eigen verhaal,
    maar omdat ze al een hele tijd met een 'writers-block' zit,
    gebruikt ze maar de verhalen van de anderen op school

    Zo, ik denk dat dat alles was!
    Laat je me iets weten als ik in de story zit?
    alvast bedankt, Maaike xxx


    Liefde zit in een klein hoekje ~ Jammer dat de wereld rond is...

    edit 2: morgenochtend begin ik met het verhaal, ik zal het eerste hoofdstukje schrijven en dan kan degene die wil erop verdergaan (wel eerst gb'en zodat niet iedereen verder schrijft op het eerste stukje)

    ook had ik gedacht dat degene die geschreven heeft misschien iemand kan uitkiezen om verder te schrijven. bv. ik begin daarna kies ik username en daarna kiest username user enz. snappen jullie?
    voor of tegen? (let me know)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind dat wel een goed idee, maar dan moet er wel opgelet worden dat niet een paar personen heel vaak schrijven en een paar bijna niet.

    Misschien is het dan handig om een vaste volgorde te maken? Want dan krijg je in elk geval niet het probleem dat Prudentia beschrijft.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.