• Liefee mensiies..
    Ik zit met een probleem. Het is niet een groot probleem ofzo maar gewoon over een serie en school.
    Veel mensen hebben al gelezen mijn quiz LEZEN. Daarin staat dat ik zou stoppen met de andere quizzen. Had een REDEN!!. Maar goed. Er stond ook in dat ik 1 quiz zou maken en wat ongeveer mijn idee was. niet wat ik erin zou schrijven natuurlijk maar dat het een soort boek word van Carry Slee “Youre Choice hot not”. Allen doe ik nu zo dat er 1 apart verhaal verder gaat met Tom en andere met Bill. Ik wil zo graag dat idee doen en wat ik allemaal al bedacht heb maar ik heb daar een probleem mee. SCHOOL:S. het gaat niet lukken in me 1tje. Daarom zou ik graag met iemand willen samen werken. Nu is het zo dat ik nu niet kan kiezen met wie ik wil. Het is dus ook nu niet zo dat ik de eerste kies die reageert. Ik doe het anders. Van ieder die met mij samen wilt werken lees ik 1 deel van een serie die jij zegt. De beste kies ik uit en daar wil ik verhaal mee schrijven.
    Wil je nou weten waar het over gaat en wat mijn idee is omdat je het niet helemaal snapt?? Prima stuur maar pb en ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen.
    Natuurlijk wil ik ook wat info hebben. Waarom je met me wilt werken en noem maar op.

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter(belangrijk want ik wil met iemand werken die aardig en zo is)
    Wil je msn taal gebruiken of niet?:
    Waarom wil je met mij verhaal schrijven?:
    Vind je het erg als we mijn idee gebruiken?:
    Mag ik dan je msn zodat het makelijker is?:
    Ben je vaak online op Q en msn?:
    Serie:

    Nou dit is het z’n beetje. Als jullie dit even willen invullen is het prima. Wie er gekozen word horen jullie vandaag denk ik nog in DEZE topic!! Onthoud DEZE topic!!!

    Xx(H)

    Naam: Siham

    Leeftijd: 12

    Karakter(belangrijk want ik wil met iemand werken die aardig en zo is): Bitchy,lief,behulpzaam&betrouwbaar

    Wil je msn taal gebruiken of niet?: Nee

    Waarom wil je met mij verhaal schrijven?: Omdat ik van jou hou<3(A)

    Vind je het erg als we mijn idee gebruiken?: Nee,want hij is leuk<3

    Mag ik dan je msn zodat het makelijker is?: Jaa

    Ben je vaak online op Q en msn?: Jaa

    Serie: Hoe bedoel je? x]


    xLIEFTJOU<3


    Lalalalalalalala.

    @SWEETxQUEEN.
    Met serie bedoel ik van welke serie mag ik 1 deel lezen. om te kijken wie er mooi schrijft en noem maar op.

    ooow oké x] uuhm maakt mij niet uit,ik heb 3 series en ik schrijf altijd hetzelfde,dus kijk maar welke je het meest aanspreekt^^


    Lalalalalalalala.

    oke is gOed..
    verder nog iemand aanmelden?

    nou dan ga ik wel met SWEETxQUEEN:D..