• Mijn kat wordt vermist. Ze is al sinds maandagavond weg. Ze is al behoorlijk oud (minstens 16), dus ze komt bijna niet meer buiten. Dus dit is niks voor haar! Ik maak me behoorlijk zorgen nu.

    Hebben jullie ook ooit eens een vermist huisdier gehad? Hoe heb je het gevonden? Hebben jullie tips over wat ik zou kunnen doen?

    Edit: Mijn kat is hoogstwaarschijnlijk dood, ergens in een bosje ofzo. Ik heb alles geprobeerd: buren gevraagd, flyers, zelf gezocht in de buurt, dierenambulance gebeld, dierenasiels gebeld, advertenties geplaatst op internet, sterk ruikend eten buiten gezet, het onderlaken van mijn bed buiten gehangen (bekende geur voor haar), maar niks heeft geholpen. Ze is nog steeds weg...

    Edit 2: Mijn kat is terecht! Na bijna een week stond ze ineens voor de deur! Mijn god, ik ben zo opgelucht en blij! Echt niet meer normaal. Ik heb haar echt heel erg gemist, ze is al 16 jaar bij ons en heel belangrijk voor me. Ik ben zo blij dat ze er weer is!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 23:46 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oh, ik hoop voor je dat je kat gauw terechtkomt! Mijn hond is gelukkig nooit weggelopen, mijn konijnen wel. Die kwamen toen allemaal zwanger terug, maar ze kwamen tenminste terug. Ik raad je aan alle mogelijke deuren en ramen gewoon open te laten staan, dan kan je kat weer thuiskomen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik snap hoe je je voelt, en ik hoop voor je dat hij zo snel mogleijk terugkomt.
    Mijn kat is werkelijk gestolen door een vroutje uit de buurt. Het was er eentje uit ons eigen nesje en hij liep altijd buiten. Stond er opeens een vroutje aan de deur, met onze kat, om te vragen of we haar kat niet meer naar binnen wilde laten.
    het is uitgelopen tot een ruzie en de vrouw heeft hem uiteindelijk gechipt en aan de helle buurt verteld, dat als ze een zwart witte kat zagen ze hem naar haar moesten brengen..
    we hebben hem heel lang weer binnen kunnen houden, nadat ik hem had gevonden op straat, maar hij is via de achtertuin, weer door iemand naar haar gebracht en nu izjn we hem weer kwijt..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik zou zowiezo iets open laten staan zodat hij/zij weer terug naar binnen kan.
    en mischien bij je buuren langs gaan of zij hem gezien hebben. en anders van die briefjes ophangen.


    we all deserve to die

    Mijn kat is hoogstwaarschijnlijk dood, ergens in een bosje ofzo. Ik heb alles geprobeerd: buren gevraagd, flyers, zelf gezocht in de buurt, dierenambulance gebeld, dierenasiels gebeld, advertenties geplaatst op internet, sterk ruikend eten buiten gezet, het onderlaken van mijn bed buiten gehangen (bekende geur voor haar), maar niks heeft geholpen. Ze is nog steeds weg...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn kat is ooit weggelopen. Veertig dagen later strond ze plotseling weer voor onze deur. De hoop niet opgeven, misschien verbergt ze zich ergens van de angst?


    Olive

    Ehm ... Ik wil je niet verdrietig maken, maar omdat je zegt dat ze zoiets nooit doet en al zo oud is ... Als katten bijna sterven voelen ze dat aan en zoeken ze een plek op waar ze dat alleen kunnen doen. Ik hoop meer dan van harte voor je dat het niet zo is, maar probeer er rekening mee te houden dat het kan. ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    Ehm ... Ik wil je niet verdrietig maken, maar omdat je zegt dat ze zoiets nooit doet en al zo oud is ... Als katten bijna sterven voelen ze dat aan en zoeken ze een plek op waar ze dat alleen kunnen doen. Ik hoop meer dan van harte voor je dat het niet zo is, maar probeer er rekening mee te houden dat het kan. ):


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn vogel is er nog steeds niet dus geen idee?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Cthulhu schreef:
    Ehm ... Ik wil je niet verdrietig maken, maar omdat je zegt dat ze zoiets nooit doet en al zo oud is ... Als katten bijna sterven voelen ze dat aan en zoeken ze een plek op waar ze dat alleen kunnen doen. Ik hoop meer dan van harte voor je dat het niet zo is, maar probeer er rekening mee te houden dat het kan. ):


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cthulhu schreef:
    Ehm ... Ik wil je niet verdrietig maken, maar omdat je zegt dat ze zoiets nooit doet en al zo oud is ... Als katten bijna sterven voelen ze dat aan en zoeken ze een plek op waar ze dat alleen kunnen doen. Ik hoop meer dan van harte voor je dat het niet zo is, maar probeer er rekening mee te houden dat het kan. ):

    Dit wist ik al. Ik zeg hierboven ook al dat ik er al rekening mee houd dat ze dood is ):


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Katten voelen aan of ze gaan sterven, en omdat ze al oud is is ze hoogwaarschijnlijk nu gewoon gestorven. Sterkte <3


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn kat is terecht! Na bijna een week stond ze ineens voor de deur! Mijn god, ik ben zo opgelucht en blij! Echt niet meer normaal. Ik heb haar echt heel erg gemist, ze is al 16 jaar bij ons en heel belangrijk voor me. Ik ben zo blij dat ze er weer is!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    Mijn kat is terecht! Na bijna een week stond ze ineens voor de deur! Mijn god, ik ben zo opgelucht en blij! Echt niet meer normaal. Ik heb haar echt heel erg gemist, ze is al 16 jaar bij ons en heel belangrijk voor me. Ik ben zo blij dat ze er weer is!

    Gelukkig maar, ik ben blij voor je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kan ik me voorstellen =D


    I am an idiot, I move.

    Ah, dat is echt kud!
    Veel sterkte.
    Oeh ik lees nu dat je 'm terug hebt.
    Gelukkig!, wat leuk voor je ook!

    Bij ons is ooit een kat 3 weken weggebleven.
    Gelukkig is ze gevonden bij de buren. En hebben ze haar gebracht naar ons.