• Hey, ik heb, zoals de titel al zegt, een cover nodig.
    Ik ben bereid om je vijf credits te geven, ik weet het een beetje weinig, maar dat is het enige wat ik nu nog heb.


    Titel:
    Queen of the seasons
    Afbeeldingen: Verplicht. Hou rekening met de kwaliteit en grootte.
    Één van deze drie, of twee.

    1.
    2.
    3.

    En dan sowieso deze & deze.

    En misschien deze, als dat past.

    Als je zelf nog foto's weet mag je die ook gebruiken.

    Beschrijving van je story: Optioneel
    Het gaat over een meisje; Alaska (Ally), ze heeft geen ouders meer maar wel twee broers en een zusje. Op een dag komen ze in Narnia terecht, waar ze de Pevensies tegenkomen. Ook komen ze erachter dat er een voorspelling over hen is gedaan, Ally blijkt de koningin van de Winter te zijn. Haar broers en zus zijn de Koningen en Koninging van de andere seizoenen, ze kunnen de seizoenen controleren, maar dat lukt pas na dagen van oefeningen en ze hebben niet lang meer tot de Telmarijnen hen aanvallen.
    Sfeer:
    Magisch.
    Lettertype:
    Iets wat er goed bij past / sierlijk.
    Username:
    Nope.

    Het kan zijn, als je een coverstore hebt, ik een verzoek heb geplaatst. Als je die hebt gemaakt mag je die in dit topic plaatsen. ^^

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 17:56 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kan het zijn dat deze eerst in mijn covershop stond? ;3

    Ik moet de beginpost beter lezen. :]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 17:38 ]

    Journals schreef:
    Kan het zijn dat deze eerst in mijn covershop stond? ;3

    Ik moet de beginpost beter lezen. :]


    Yep, haha. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik probeer straks even. Eerst Olympische afsluiting afkijken. c:



    Voilà. Hopelijk is het wat, ben niet helemaal tevreden.

    [ Klik er op voor groter ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 18:20 ]

    Ik heb wat geprobeerd, beide met een ander meisje:





    Er kunnen eventueel nog dingen aangepast worden.


    -

    Ìk zal vanavond wat proberen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sorry, ik was afgeleid dus het duurde lang. :'D
    Anyways, mijn eerste poging;

    Thanks, ze zijn echt vet!
    Ik denk dat ik morgen of overmorgen kies, dus als iemand nog iets in wilt leveren kan dat.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Misschien dat ik ook nog een poging ga wagen, al zijn er echt al onwijs goeie covers :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vond 'm persoonlijk mooier zonder de boogschutter, maar als ze er écht bij moet, wil ik nog wel iets proberen. *O*

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 22:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    Ik vond 'm persoonlijk mooier zonder de boogschutter, maar als ze er écht bij moet, wil ik nog wel iets proberen. *O*



    Supervet, maar het liefst wil ik er wel een meisje bij.. Als je zelf een betere foto hebt mag je die ook gebruiken. :33


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik wil opzicht ook wel iets proberen (: Maar ik heb geen idee wanneer ik hem af kan hebben.


    Credendo Vides

    Pudge schreef:
    (...)

    Supervet, maar het liefst wil ik er wel een meisje bij.. Als je zelf een betere foto hebt mag je die ook gebruiken. :33

    Okido, dan ga ik even kijken wat ik kan doen. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb zelf een plaatje gevonden en ik vond deze toch wel erg gaaf gelukt, al weet ik niet of het iets is wat je zoekt...



    ...dus heb ik voor de zekerheid ook maar één van jouw plaatjes gebruikt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hhmm.. Mijn eerste poging :



    Aanklikbaar voor grotere versie (:
    Ik weet dat het iets anders is als dat je waarschijnlijk wou, maar ik hoor graag wat je ervan vind.


    Credendo Vides