• Na school neem ik altijd mijn bus aan het park, waar er woensdagmiddag dus super veel volk is, want alle scholen zijn gedaan. Ik ga altijd met één van mijn beste vriendinnen en haar lief mee, om daar met die vriendin dus naar huis te gaan. Nu kwamen we daarstraks aan aan het park, en er waren zo 2 combi's, en zeker 5 politieagenten. Dus we dachten al van 'wtf, wat is hier aan de hand?', en toen zagen we dus 2 politieagenten bij een man staan. En die vriend van mijn vriendin zei dat hij die toevallig "kende". Die man had authisme, en naar het schijnt vraagt die aan iedereen of ze voor hem willen bidden omdat hij authisme heeft. Dat vond ik op zich al raar, maar zó erg was dat toch niet om de politie er meteen bij te halen? Blijkt dat die man nu gewoon kleine kinderen mee trok op de bank en zei dat ze naast hem moesten blijven zitten. Die arme kinderen waren gewoon met de bibber in hun benen weggelopen! Dat vond ik dan wel erg, en toen snapte ik wel dat ze de politie erbij hebben gehaald.
    Jullie ook al iets dergelijks meegemaakt?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~