• Omg, er loopt een pedo rond in ons stad, nu ben ik bang


    Marthijn Uittenbogaard van pedovereniging Martijn woont sinds februari in Hengelo, maar hij vindt dat er een heksenjacht op hem is ontstaan. "Een pedofiel in de enge zin des woords ben ik niet."

    Burgemeester Frank Kerckhaert (CDA) bekijkt momenteel of hij maatregelen kan nemen tegen Uittenbogaard. De inwoners van Hengelo zijn erg bezorgd over hun nieuwe plaatsgenoot.

    Begin deze maand bezocht Uittenbogaard een zwembad. Het personeel herkende hem en belde de politie. "Ik vind dat ik gewoon moet kunnen zwemmen, ook met jonge kinderen", zegt Uittenbogaard tegen Tubantia. "Waarom niet? Ik heb geen wet overtreden."

    Uittenbogaard is bekend als voorzitter van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit. Deze partij werd opgericht in 2006 en wilde seks tussen volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar legaliseren. Inmiddels zijn de politieke pedo's niet meer actief.

    B. Rutten | | 23:19

    Ik durf niet meer naar buiten :|.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 16:38 ]

    Niet alleen naar buiten gaan en doen alsof je niet bang bent


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Okedan...


    When I die, I want to die like my grandfather, peacefully asleep and not screaming like the passengers in his car.

    Nee, wat Hengelo? Nu ben ik bang

    ~ bericht aangepast ivm hoofdlettergebruik

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 juni 2011 - 16:39 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    NEE, WAT HENGELO? NU BEN IK BANG


    Woon je in hengelo, omg, dan zijn we samen bang.

    Ga met je ouders naar buiten dan kan hij je niks doen of met meerdere vrienden


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Gelukkig woon in niet daar, maar ik moet er welke elke 2 weken alleen heen :| Naja, hij zal je vast niet verkrachten x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Is hij niet voornamelijk in jongetjes geïnteresseerd? Volgens mij hoef je, je echt geen zorgen te maken.


    Life is hard and then we die

    Ik trek mijn taekwondo pakje aan en als hij komt, dan geef ik hem ervan langs *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    Niet alleen naar buiten gaan en doen alsof je niet bang bent


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Waar staat die B. Rutten voor? Bas Rutten of iemand anders? Want Bas Rutten is een MMA-vechter. -confused-
    En het is inderdaad vies en eng.


    Where there is a sea there are pirates...

    omg dat er een pedo rond loopt betekend niet dat hij elk meisje/jongen pakt die hij ziet.


    They fell in love, didn't they?

    Catdog schreef:
    omg dat er een pedo rond loopt betekend niet dat hij elk meisje/jongen pakt die hij ziet.


    Omg sorry hoor, mag ik niet bang zijn?

    jewaitzelluf schreef:
    (...)

    Omg sorry hoor, mag ik niet bang zijn?

    Voor mijn part wel, maar ik durf je na te geven dat je meer jezelf ermee hebt dan iemand anders :] Ik zou me d'r niet druk om maken. Ik vind die vergiftigde komkommers enger dan die dude.


    No growth of the heart is ever a waste

    haha xD
    Alsof hij nu nog IETS durft te doen! iedereen houdt hem in de gaten.
    Hij is ook niet gek hoor.


    What’s your existence measured by?

    C18 schreef:
    (...)
    Voor mijn part wel, maar ik durf je na te geven dat je meer jezelf ermee hebt dan iemand anders :] Ik zou me d'r niet druk om maken. Ik vind die vergiftigde komkommers enger dan die dude.


    They fell in love, didn't they?