• Omg, er loopt een pedo rond in ons stad, nu ben ik bang


    Marthijn Uittenbogaard van pedovereniging Martijn woont sinds februari in Hengelo, maar hij vindt dat er een heksenjacht op hem is ontstaan. "Een pedofiel in de enge zin des woords ben ik niet."

    Burgemeester Frank Kerckhaert (CDA) bekijkt momenteel of hij maatregelen kan nemen tegen Uittenbogaard. De inwoners van Hengelo zijn erg bezorgd over hun nieuwe plaatsgenoot.

    Begin deze maand bezocht Uittenbogaard een zwembad. Het personeel herkende hem en belde de politie. "Ik vind dat ik gewoon moet kunnen zwemmen, ook met jonge kinderen", zegt Uittenbogaard tegen Tubantia. "Waarom niet? Ik heb geen wet overtreden."

    Uittenbogaard is bekend als voorzitter van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit. Deze partij werd opgericht in 2006 en wilde seks tussen volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar legaliseren. Inmiddels zijn de politieke pedo's niet meer actief.

    B. Rutten | | 23:19

    Ik durf niet meer naar buiten :|.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 16:38 ]

    Ga verkleed als non en zorg dat je er zo uitziet :


    echt geil zie je er dan niet uit he? :D


    Owl you need is love.

    C18 schreef:
    (...)
    Voor mijn part wel, maar ik durf je na te geven dat je meer jezelf ermee hebt dan iemand anders :] Ik zou me d'r niet druk om maken. Ik vind die vergiftigde komkommers enger dan die dude.


    Die komkommers zijn niet eens giftig. Dat is allang weer achterhaald. :')

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 17:06 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    C18 schreef:
    (...)
    Voor mijn part wel, maar ik durf je na te geven dat je meer jezelf ermee hebt dan iemand anders :] Ik zou me d'r niet druk om maken. Ik vind die vergiftigde komkommers enger dan die dude.

    OMG, serieus, voor je dit soort onzin gaat zeggen. Kijk eerst eens op internet hoe pedo's te werk gaan...


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    OMG, serieus, voor je dit soort onzin gaat zeggen. Kijk eerst eens op int

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 17:13 ]

    Mum schreef:
    Ga verkleed als non en zorg dat je er zo uitziet :


    echt geil zie je er dan niet uit he? :D


    Whahahahahahhaha

    xRadio schreef:
    (...)

    Die komkommers zijn niet eens giftig. Dat is allang weer achterhaald. :')

    Oh, weet ik veel waar die lui zo ziek van worden dan.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 17:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Fantasy schreef:
    OMG, serieus, voor je dit soort onzin gaat zeggen. Kijk eerst eens op internet hoe pedo's te werk gaan...

    Dit vind ik een beetje een respectloze reactie. Zou jij niet bang zijn als een pedofiel bij jou in de stad/het dorp woont? Ik namelijk wel, ik moet er niet aan denken dat er een mafkees rondloopt die (kleine) kinderen betast en vervolgens ook nog eens doodleuk naar het zwembad gaat.


    Ik ben gemeen xoxo

    Hij doet je echt niks,ze gaan niet achter iedereen aan he. Je hoef echt niet bang te zijn. Pedofiel zijn betekent niet dat je ook daadwerkelijk met kinderen seks heb. Het kunnen ook alleen fantasieën of boeken/tijdschriften zijn. Ze zijn niet direct gevaarlijk,je moet bang zijn voor de verkrachters. Wat hij niet is(toch?).
    Waar is het hele "iedereen is onschuldig tot het tegendeel is gebleken" principe gebleven?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Beleza schreef:
    (...)
    Dit vind ik een beetje een respectloze reactie. Zou jij niet bang zijn als een pedofiel bij jou in de stad/het dorp woont? Ik namelijk wel, ik moet er niet aan denken dat er een mafkees rondloopt die (kleine) kinderen betast en vervolgens ook nog eens doodleuk naar het zwembad gaat.


    Nee, nee ik ben inderdaad niet bang. Als er een pedo in mijn dorp zou wonen zou ik iets hebben van: Schijt eraan! de kans dat ik hem alleen tegen komt is één op 3 miljoen. Dus ik vind dit paniek om helemaal niks.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 17:23 ]


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Nee, nee ik ben inderdaad niet bang. Ik heb namelijk bij een pedo GEWOOND
    dus als er een pedo in mijn dorp zou wonen zou ik iets hebben van: Schijt eraan! de kans dat ik hem alleen tegen komt is één op 3 miljoen. Dus ik vind dit paniek om helemaal niks.

    Sinds wanneer wonen er drie miljoen mensen in een stad/dorp?
    In ieder geval, dat jij niet bang bent zegt niet dat andere mensen het ook niet hoeven te zijn.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Sinds wanneer wonen er drie miljoen mensen in een stad/dorp?
    In ieder geval, dat jij niet bang bent zegt niet dat andere mensen het ook niet hoeven te zijn.


    Ik zeg niet dat er 3 miljoen in een stad wonen -_-
    Ik zeg dat de kans dat je hem ALLEEN tegenkomt één op drie miljoen is.
    Lees even voor je antwoord geeft.
    En dus is het onnodig om bang te zijn. pedo's zijn overal, in elke stad, en dat je nou toevallig over deze pedo weet betekend niet meteen dat je paniek moet gaan zaaien.


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Nee, nee ik ben inderdaad niet bang. Ik heb namelijk bij een pedo GEWOOND
    dus als er een pedo in mijn dorp zou wonen zou ik iets hebben van: Schijt eraan! de kans dat ik hem alleen tegen komt is één op 3 miljoen. Dus ik vind dit paniek om helemaal niks.


    Omdat jij niet bang bent hoeft niet iedereen niet bang te zijn. omg slaat helemaal nergens op , mij boeit niet of je schijt hebt ofniet. Ik ben misschien gewoon bang dat er iets met mn zusjes of mij gaat gebeurden dus punt uit.

    jewaitzelluf schreef:
    (...)

    Omdat jij niet bang bent hoeft niet iedereen niet bang te zijn. omg slaat helemaal nergens op , mij boeit niet of je schijt hebt ofniet. Ik ben misschien gewoon bang dat er iets met mn zusjes of mij gaat gebeurden dus punt uit.


    Nou dan kan ik alleen maar zeggen succes ermee, want als je je daar je hele leven zorgen om moet maken zal je echt gelukkig worden ;)


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat er 3 miljoen in een stad wonen -_-
    Ik zeg dat de kans dat je hem ALLEEN tegenkomt één op drie miljoen is.
    Lees even voor je antwoord geeft.
    En dus is het onnodig om bang te zijn. pedo's zijn overal, in elke stad, en dat je nou toevallig over deze pedo weet betekend niet meteen dat je paniek moet gaan zaaien.

    Je zei: Dat ik hem tegenkom. Daarbij, als er zoveel pedo's zijn, zou ik/jij/iemand anders hem vast wel een keer tegen gekomen zijn, of vergis ik me nu?
    Je hoeft me trouwens niet zo aan te vallen, het is maar internet.


    Ik ben gemeen xoxo