• Omg ik ben zo blij. Ik zit namelijk in het leerlingenraad. Ergens snap ik niet waarom ze me hebben gekozen maar ergens ook weer wel. Niet om op te scheppen ofzo maar toen de 'voorzitter' vroeg waarom iedereen zich had aangemeld, had iedereen de zelfde reden ' Omdat het ze leuk lijkt' En ik was dus de enige die wat anders zei. Alleen me 2 vriendinnen hadden zich ook aangemeld. En de voorzitter heeft van 6 bruggers 4 gekozen. De vierde had gezegd dat ze niet meer wou, dus nu gaan ze loten wie ook in het leerlingenraad mag komen. één van me vriendinnen of een ander meisje. Ik hoop zo erg dat het één van me vriendinnen is. Maar oké. Ik ben echt superblij dat ik erin zit. Zit iemand hier op Q ook in ene leerlingenraad?

    Ja (: alleen dit jaar, daarna niet meer. Kga van die school af..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    haha die standaard antwoorden van ik vind het leuk xD

    zo moet je met Sosan, dan heb je echt ongeluk

    We gaan lootjes trekken en Zeynep zegt dat ze altijd verliest met dat en ik ook soms, we denken dat het Sosan wordt

    maar we hopen van niet natuurlijk, want dan krijg ik echt medelijden met jou als je met sosan moet


    I'm short